  • 11. Data: 2002-08-16 09:55:13
    Temat: Re: samochod osobowy i VAT
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Karol pisująca spod adresu
    <a...@a...poczta.onet.pl> napisała:

    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ustawa o VAT (+ rozporządzenia) a w szczególności art. 19 ust.1.

    Odpowiedź typu - ustawa o VAT (+rozporządzenia) jest troszkę ogólna.
    Zaraz sięgnę do tego art. 19 ale zrozumiałam, że moge ten VAT odliczać
    od wszystkiego oprócz benzyny - tak?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 12. Data: 2002-08-16 10:19:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    >

    > Odpowiedź typu - ustawa o VAT (+rozporządzenia) jest troszkę ogólna.
    > Zaraz sięgnę do tego art. 19 ale zrozumiałam, że moge ten VAT odliczać

    IMHO tak. Poniewaz w ww. przepisach nie ma innego wyłączenia/zakazu.

    Karol