  • 1. Data: 2007-01-15 18:08:45
    Temat: skladki do ZUS
    Od: "[Tomek]" <a...@j...w.stopce.waidomosci.pl>

    Witam,
    Mam pytanie do Was, mianowicie:
    Jestem zatrudniony na cały etat, mam opłacane wszystkie składki a chcę
    założyć DG i czy na podstawie :
    > Osoby prowadzące pozarolniczą działalność gospodarczą na podstawie przepisów o
    działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych, które:

    > * rozpoczęły wykonywanie działalności gospodarczej nie wcześniej niż 25
    sierpnia 2005 r.,
    > * w okresie ostatnich 60 miesięcy kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia
    wykonywania działalności gospodarczej nie prowadziły pozarolniczej działalności,
    > * nie wykonują działalności gospodarczej na rzecz byłego pracodawcy, na rzecz
    którego przed dniem rozpoczęcia działalności gospodarczej w bieżącym lub poprzednim
    roku kalendarzowym wykonywały w ramach stosunku pracy lub spółdzielczego stosunku
    pracy czynności wchodzące w zakres wykonywanej działalności gospodarczej.
    > * Podstawę wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne dla tych osób stanowi
    zadeklarowana kwota, nie niższa niż 30% kwoty minimalnego wynagrodzenia.

    spełniam wszystkie wymagania to czy będę opłacało tylko 30% składki
    Ubezpieczenia zdrowotnego? Czy będę musiał płacić całość ~179 pln /
    miesiąc?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2007-01-15 18:19:38
    Temat: Re: skladki do ZUS
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    niestety ale zdrowotne musisz placic cale

    seba