  • 1. Data: 2013-02-28 20:17:46
    Temat: Re: solidarna Polska, solidarna odpowiedzialnosc...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie, tego NIE WYMYŚLILI urzędnicy od podatków!

    > To PRZEPISY są jakie są!

    Czyli wina urzednikow ;P Bo w koncu urzednicy stanowia prawo (moga sie
    nazywac poslami, politykami, ustawodawcami - ale dalej to urzednicy).

    > Ukarani by zostali, jakby nie stosowali się do ustawy.
    > Nie odwracaj kota ogonem - im NIE WOLNO zrobić inaczej.

    Ni tych karac. Tych ustanawiajacych prawo durne.

    > Jakby istniały "punkty mandatowe" na co poniektóre naruszenia
    > zasad prawa na zasadach analogicznych jak w przypadku przepisów
    > drogowych, dajmy na to 21 punktów powoduje "wylot" ministra,
    > a za naruszenie zasady "obowiązki można nakładać tylko ustawą"
    > minister oraz wszyscy którzy podpisali się pod rozporządzeniem
    > dostają po 6 punktów (jak za spowodowanie kolizji), to *MOŻE*
    > jeden z drugim by to brał pod uwagę.

    Ale piekny sen. Nie budz mnie :) I powiedz co bierzez, zeby dostawac
    takie wizje, tez chce ;)

    No i obudziles mnie :(

  • 2. Data: 2013-02-28 20:39:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 20:17, Mr. Misio pisze:

    > Czyli wina urzednikow ;P Bo w koncu urzednicy stanowia prawo (moga sie
    > nazywac poslami, politykami, ustawodawcami - ale dalej to urzednicy).

    O trójpodziale władzy słyszałeś? Chyba nie...

    Swoją dlaczego się nie czepiasz współwłaścicieli, że zamiast zawiązać
    jakąś wspólnotę czy inną spółdzielnię, która byłaby finansowo
    odpowiedzialna za podatki i ich ściąganie od członków, to sami z imienia
    i nazwiska są właścicielami (cząstkowymi ale są) wielkiego garażu?

    Ale tak czy inaczej problemu nie widzę - współwłaściciele robią zrzutę i
    po problemie. A że ktoś się miga? Cóż, niech lepiej pilnują wspólników ;)

  • 3. Data: 2013-02-28 21:13:28
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > po problemie. A że ktoś się miga? Cóż, niech lepiej pilnują wspólników ;)

    No wlasnie. A ja bym wolal zamiast pilnowania wspolnikow miec moje
    wlasne lub wynajete za co place i odpowiadam jak nie zaplace. Moje
    calosciowo a nie czastkowo. I zeby mnie nie interesowalo, ze ktos nie placi.

  • 4. Data: 2013-02-28 21:48:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 21:13, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > wlasne lub wynajete za co place i odpowiadam jak nie zaplace. Moje
    > calosciowo a nie czastkowo. I zeby mnie nie interesowalo, ze ktos nie

    No to tak kupuj, zamiast na spółkę.

  • 5. Data: 2013-02-28 22:28:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > No to tak kupuj, zamiast na spółkę.

    Ale zauwaz, ze czasem wykupuje sie "mozliwosc parkowania na jednym ze
    100 dostepnych miejsc". Co jest z sensem i z bezsensem ;)

  • 6. Data: 2013-02-28 22:57:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 22:28, Mr. Misio pisze:

    > Ale zauwaz, ze czasem wykupuje sie "mozliwosc parkowania na jednym ze
    > 100 dostepnych miejsc". Co jest z sensem i z bezsensem ;)

    Cóż - swoboda zawierania umów.

    Masz wybór - a lament robisz tylko dlatego, że ludzie są mało
    zorientowani i nie zdają sobie sprawy z tego, że współwłasność to
    solidarna odpowiedzialność za wspólną własność.

    I nie jest to wina przepisów tylko ich nieznajomości.

  • 7. Data: 2013-03-01 21:07:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013, Mr. Misio wrote:

    > Czyli wina urzednikow ;P

    Ale to słowo na ogół inaczej jest kojarzone ;)

    > nazywac poslami, politykami, ustawodawcami - ale dalej to urzednicy).

    Jeśli tak, to owszem :), ale warto zaznaczać gdzie siedzą.

    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2013-03-01 21:26:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013, Mr. Misio wrote:

    > No wlasnie. A ja bym wolal zamiast pilnowania wspolnikow miec moje wlasne

    To Andrzej wyjaśnił ("tak kup").

    > lub wynajete za co place i odpowiadam jak nie zaplace.

    Coś przeoczyłeś.
    Zastanów się, skąd właściciel 100-stanowiskowego parkingu będzie
    brał pieniądze, aby "wyrównać" sobie okresowe braki od tych
    co nie płacą. I od niewynajętych stanowisk.

    pzdr, Gotfryd