  • 1. Data: 2004-03-27 13:13:33
    Temat: Re: spadkobierca
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 20 Mar 2004, ja wrote:

    >+ spadkobierca ma prawo rozliczy? si?za spodkodawc? z tytu?u podatku
    >+ dochodowego od osób fiz. Urz?d skarbowy infomuje go o osi?gni?tym
    >+ przez zmar?ego dochodzie

    Wolniej:
    - piszesz z deklaracja ISO 8859-1 czyli pliterki moga byc "wezykami"
    - wyglada jakby stwierdzal fakt, czy to zaproszenie do dyskusji ?
    - jesli tak to ja sie nijak nie zgadzam: rozliczenia dokonuje *US*

    [...]
    >+ (przychodzie) lub o wp?aconych przez niego
    >+ zaliczkach na podatek. Na podstawie tego sk?ada PIT

    Mi sie nie komponuje z art. 104 Ordynacji:
    +++
    § 2. Jeżeli spadkodawca poniósł wydatki uprawniające do ulg
    podatkowych, spadkobierca [...] zawiadamia organ podatkowy[...]
    § 3. Po upływie terminu, o którym mowa w § 2, organ podatkowy doręcza
    spadkobiercom decyzję ustalającą wysokość zobowiązania podatkowego lub
    stwierdzającą nadpłatę.
    ---
    Nie widze pola manewru na skladanie PITa !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (bez pliterek bo nie wiem jakie kodowanie wyjdzie)