    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spółka cywilna a działalność gospodarcza
    Date: Mon, 10 Jan 2005 10:52:05 +0100

    Iza wrote:

    [...]
    > nie koniecznie musi byc spolka cywilna... po prostu nie znalazlam
    > informacji na jej temat... prawde mowiac z tego co wygooglalam to
    > najsensowaniejsza bedzie dla mnie z o.o. ale niestety nie mam na dzien
    > dobry 50k pln (z tego co znalazlam to jeden z warunkow).
    > A co chce osiagnac? Na dluzsza mete miec etat, po prostu ale poniewaz ma
    > to byc ciagle moja firma, wiec hmmm kombinuje co z tym zrobic.

    Naprawde dziwna sprawa z tym etatem...
    Po co Ci etat u siebie ?
    Przeciez nie zaskarzysz sie ze sobie nie zaplacilas ZUS...

    Trzeba dobrze wiedziec jaki jest CEL a wtedy latwiej odpowiedziec CO
    zrobic...

    > Poniewaz na razie staram sie rozeznac w temacie, wiec zadaje takie a nie
    > inne pytania. Zapewne skonczy sie na tym, ze pojde z wiekszoscia do
    > ksiegowego, ale mimo wszystko chcialabym miec juz jakas wiedze na temat,
    > zeby przynajmniej wiedziec o czym on do mnie mowi:)

    Ksiegowy to dobra sprawa ale.... nie zawsze jego interes jest zbiezny z
    Twoim...
    Moj szwagier za sluchanie ksiegowej normalnie zbankrutowal...
    bo Ksiegowiej sie nie chcialo VAT prowadzci i tak kombinowala,
    ze w koncu przegapil moment, gdy trzeba bylo rozwinac dzialanosc..

    Musisz SAMA wiedziec czego NAPRAWDE chcesz..
    Do ZUS przeciez tez mozesz wieksza podstawe zglosic,
    jak chesz placic wiekszy ZUS, nie ma zakazu..

    Na ZOO tez jest czas...a i owo 50 k PLN niemusi byc "gotowka"

    Naprawde trzeba duzo wiecej wiedziec SZCZEGOLOW, by odpowiedziec
    na Twoje pytania.

    Boguslaw...

    P.S Nieprzestraszsie tym, co Ci Godfryd napisal..
    te pare tysiecy tekstow dobrze przeczytac,
    ale niekoniecznie wszystkie..