  • 1. Data: 2004-03-23 06:41:26
    Temat: Re: spolka z o.o. - koszty
    Od: "Lukasz Kalinski" <l...@g...pl>

    Uzytkownik "Zagadka" <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:bbe235ba.0403191109.6dc332ac@posting.google.com
    > Mam pytanie do szanownych grupowiczow. Powstala spolka z o.o.
    > (wspolnicy to osoby fizyczne), siedziba spolki miesci sie w miejscu
    > zamieszkania jednego ze wspolnikow. Pytanie jest takie: czy mozna
    > zaliczyc w koszty czesc wydatkow ponoszonych przez tegoz wspolnika (na
    > prad, gaz - ogrzewanie czy tez telefon). Nie wiem czy to wazne , ale
    > wydzielono specjalne pomieszczenie na potrzeby tej spolki.... Czy
    > mozecie mi wskazac gdzie znajde odpowiedz na nurtujace mnie pytanie?

    Aby sp. z o.o. miala siedzibe w miejscu zamieszkania jednego ze wspólników
    musi byc podpisana umowa najmu tegoz lokalu i to w umowie powinna byc
    okreslona kwota czynszu.

    A czyzbyscie zarejestrowali w US Spólke bez tytulu prawnego do lokalu ?
    :-)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2004-03-26 18:12:21
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > A czyzbyscie zarejestrowali w US Spólke bez tytulu prawnego do lokalu ?
    > :-)

    Tytulem prawnym jest rowniez umowa uzyczenia nieruchomosci pod tytulem
    darmnym, jednakze nie polecam tego sposobu tlumaczenia sie :o)
    JG