  • 1. Data: 2005-03-11 21:43:55
    Temat: sprzedaż wadliwego towaru
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    zakupiłem duzą partie towaru w Chinach, czesc byla wadliwa, niebardzo mi sie
    oplaca/chce wysylac tego spowrotem do Chin, czy moge sprzedać ten wadliwy
    towar za symboliczny 1 gr? nikt sie nie przyczepi ( glownie chodzi o US),
    prowadze KPIR i jestem vatowcem, z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-03-12 07:28:49
    Temat: Re: sprzedaż wadliwego towaru
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2005 22:43:55 +0100, Fickman naskrobał(a):

> [...]
    > towar za symboliczny 1 gr? nikt sie nie przyczepi ( glownie chodzi o US),
    > prowadze KPIR i jestem vatowcem, z gory dziekuje za pomoc

    Można ale warto na fakturze zaznaczeć stosowną klauzule w nazwie przedmiotu
    "uszkodzony" "niesprawny" itd. lub/i w uwagach. Pozwoli to wyłączyć
    dodatkowo ewentualną gwarancję i niezgodność z umową. Dodatkowo warto
    samemu zrobić protokół/inwentaryzacje z przeglądu uszkodzonego towaru i
    zaznaczyć ilość, rodzaj uszkodzeń itp.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org