  • 1. Data: 2002-09-29 10:31:24
    Temat: strata z najmu na ryczalcie
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    W tym roku uzyskuje przychody z najmu i rozliczam sie na zasadach
    ogolnych-rok zakoncze strata. W przyszlym chce przejsc na ryczalt. Czy bedac
    na ryczalcie bede mogla rozliczyc 50% straty z tego roku?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2002-09-30 06:51:23
    Temat: Re: strata z najmu na ryczalcie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Sep 2002, Kinga wrote:

> [...]
    >+ ogolnych-rok zakoncze strata. W przyszlym chce przejsc na ryczalt. Czy bedac
    >+ na ryczalcie bede mogla rozliczyc 50% straty z tego roku?

    IM*H*O nie... Ryczałt płacisz od przychodu i odliczać można tylko
    składniki "przychodowe" (przed wyznaczeniem podatku, bo o to ci chodzi).
    Straty to jest część odliczana od dochodu, czyli nie bardzo...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-09-30 14:22:26
    Od: "Adam" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    proszę sprawdzić, wg mnie najem lokali nie można rozliczać ryczałtem.
    Mnie US odmówił.
    Rozliczam w ramach DG na zasadach ogólnych.

    pozdrawiam k...@h...pl

  • 4. Data: 2002-09-30 18:51:29
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    > proszę sprawdzić, wg mnie najem lokali nie można rozliczać ryczałtem.
    > Mnie US odmówił.
    > Rozliczam w ramach DG na zasadach ogólnych.
    >
    > pozdrawiam k...@h...pl

    Od 01-01-2003 bedzie mozna.
    pozdrawiam Kinga

  • 5. Data: 2002-10-01 06:57:49
    Od: "Adam" <k...@h...pl>

    proszę podaj żródło,to dla mnie b.ważne.....
    jeśli możesz,to na priv.
    z góry dzięki
    k...@h...pl