  • 1. Data: 2002-09-28 18:21:30
    Temat: pomocy!!!!!!!!!!!
    Od: "darek" <d...@p...com>

    MAM PROBLEM RODZICE PRZEKAZALI NA MNIE SWÓJ MAJĄTEK (GOSPODARSTWO ROLNICZE Z
    UDZIAŁEM W DOMU-OK 1/4) I DOŻYWOCIEM BABCI .
    ROZPOCZOŁEM BUDOWĘ DOMU OCZYWIŚCIE ZA PIENIĄDZE RODZICÓW BO JESTEM JESCZE
    MŁODY I NIE STAĆ MNIE NA BUDOWĘ ZA WŁASNE.TERAZ KIEDY TRZEBA BĘDZIE SKŁADAĆ
    TE ZEZNANIA MAJĄTKOWE I UDOWODNIĆ SKAD MA SIE PIENIĄDZE NIE WIEM CO MAM Z
    TYM ROBIĆ .JAK ZROBIĆ LEGALNI WSZYSTKO ZEBY URZĄD SKARBOWY ZABRAŁ MI JAK
    NAJMNIEJ LUB WOGLE NIC. SŁYSZAŁEM ZE JEST JAKAŚ USTAWA ZE MOZNA OTRZYMAĆ
    PIENIĄDZE NA PRZECHOWANIE (ZA TO NIE PŁACI SIĘ PODATKU) I TRZYMAĆ JE DO
    ...USRANEJ ŚMIERCI.CZY KTOŚ MA JAKIEŚ PODOBNE PROBLEMY I JEST W STANIE MI
    POMÓC BĘDĘ WDZIECZNY ZA KAŻDA RADĘ !!!!!!

  • 2. Data: 2002-09-28 19:18:22
    Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!!
    Od: "Mazda" <m...@p...fm>

    nie krzycz !!!

  • 3. Data: 2002-09-28 23:09:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@s...pik-net.pl>

    Mazda wrote:

    > nie krzycz !!!

    TNIJ CYTATY!!!

    [...]

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)

  • 4. Data: 2002-09-29 10:29:24
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    widzę że niewiele możecie chłopakowi pomóc
    tylko spam robicie.
    z poważaniem
    ps.poprawianie człowieka za każde g...o świadczy o małości tego drugiego

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz <r...@s...pik-net.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@s...pik-net.pl...

  • 5. Data: 2002-09-29 13:58:05
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    technov <t...@k...net.pl> napisał(a):

    > widzę że niewiele możecie chłopakowi pomóc
    > ps.poprawianie człowieka za każde g...o świadczy o małości tego drugiego

    ODPOWIADAJ POD CYTATEM!!!

    ;)

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 6. Data: 2002-09-29 18:13:32
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > MAM PROBLEM RODZICE PRZEKAZALI NA MNIE SWÓJ MAJĄTEK (GOSPODARSTWO ROLNICZE
    > UDZIAŁEM W DOMU-OK 1/4) I DOŻYWOCIEM BABCI .
    nie wiem jak można mieć udział w nieruchomości określony "ok. ileś tam"
    na marginesie, ciekawe za co babcia dostała dożywocie?

    .JAK ZROBIĆ LEGALNI WSZYSTKO ZEBY URZĄD SKARBOWY ZABRAŁ MI JAK
    > NAJMNIEJ LUB WOGLE NIC.
    krótko mówiąc, chcesz zalegalizować to co wcześniej zrobiłeś niezgodnie z
    prawem. normalnie US rąbnąłby cię na 75% jako dochód z nieujawnionego źródła
    no ale teraz masz szansę wszystko zalegalizować za jedyne 12%

    SŁYSZAŁEM ZE JEST JAKAŚ USTAWA ZE MOZNA OTRZYMAĆ
    > PIENIĄDZE NA PRZECHOWANIE (ZA TO NIE PŁACI SIĘ PODATKU) I TRZYMAĆ JE DO
    > ...USRANEJ ŚMIERCI.
    pewnie chodzi o kodeks cywilny, problem tylko w tym, że ty za bardzo nie
    możesz podciągnąć otrzymanych pieniędzy pod depozyt nieprawidłowy, bo po
    prostu je już wydałeś, czyli już nie ma depozytu.

    pozdrav
    siepacz

  • 7. Data: 2002-09-30 06:23:07
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Sep 2002, siepacz wrote:
    [...komuś...]
    [...]
    >+ krótko mówiąc, chcesz zalegalizować to co wcześniej zrobiłeś niezgodnie z
    >+ prawem. normalnie US rąbnąłby cię na 75% jako dochód z nieujawnionego źródła
    >+ no ale teraz masz szansę wszystko zalegalizować za jedyne 12%

    Sądzę że dyskretnie naciągasz, ale słychac że trzeszczy ;)
    75% jest od nieujawnionych dochodów, jeśli dochód jest ewidentnie
    ujawniony (darowizna lub pożyczka) to MSZ:
    - podatek
    - odsetki
    - kara albo i dwie (za niezłożenie informacji i za uszczuplenie podatku)

    Procentowo może być różnie :]
    Mylę się ??

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-09-30 14:49:40
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > - podatek
    > - odsetki
    > - kara albo i dwie (za niezłożenie informacji i za uszczuplenie podatku)

    pewnie że lepiej z darowizną albo pożyczką, ale jest jeden mały szkopuł...
    delikwent musiałby zdążyć przedstawić taką umowę urzędowi zanim ten nie
    zacznie węszyć...

    pozdrav
    siepacz

  • 9. Data: 2002-09-30 14:56:32
    Od: j...@p...onet.pl

    > ODPOWIADAJ POD CYTATEM!!!

    Nie krzycz!

  • 10. Data: 2002-10-01 14:10:07
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, siepacz wrote:

> [...]
    >+ delikwent musiałby zdążyć przedstawić taką umowę urzędowi zanim ten nie

    Miałem na myśli właśnie przypadek kiedy dochód jest ujawniany
    (przesłuchiwany zeznaje iż była pożyczka i *może to udowodnić*)
    ale niezgłoszony (czyli dopuszczono się wykroczenia skarbowego
    - co najmniej). Dlatego pisałem o ukaraniu !
    Zdawało mi się, że nieujawnione dochody to takie że mówisz
    "mam, ale nie powiem skąd !". Mogę się mylić...

    Pozdrowienia, Gotfryd