  • 1. Data: 2007-02-27 14:49:48
    Temat: szkolenie w sobotę
    Od: "G" <g...@m...pl>

    Pracodawca zorganizował szkolenie dla pracowników w siedzibie firmy w
    sobotę. Czy musi zapłacić nadgodziny pracownikom?

  • 2. Data: 2007-02-27 14:56:56
    Temat: Re: szkolenie w sobotę
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "G" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Pracodawca zorganizował szkolenie dla pracowników w siedzibie firmy w
    > sobotę. Czy musi zapłacić nadgodziny pracownikom?

    NTG

  • 3. Data: 2007-02-27 17:23:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino <k...@...pl> w

    > Użytkownik "G" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > NTG

    Gdyby chociaż zapytała o podatek od ewentualnych nadgodzin, albo o składki
    ZUS... ;-)

    PS
    Było dziś o 7 rano na właściwej grupie podobne pytanie

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-02-27 18:27:35
    Temat: Re: szkolenie w sobot
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G" <g...@m...pl> napisał :

    > Pracodawca zorganizował szkolenie dla pracowników w siedzibie firmy w
    > sobotę. Czy musi zapłacić nadgodziny pracownikom?
    >

    > Pozdrawiam

    U mnie nie płacą -a robią i wyznaczają 2-3 weekendy w roku--hehe---
    najlepiej nie isć na nie,jeżeli sobota nie jest dniem pracującym nie musisz
    tego dnia być w pracy.Ja tak wyznaje i mi to wychodzi na dobre.