  • 1. Data: 2007-02-27 10:24:52
    Temat: fvt dla czlonka rodziny, rodzica
    Od: Jakub <k...@w...pl>

    Witam,

    Czy istnieją (i jeśli tak to jakie i na podstawie którego art.)
    obostrzenia prawne zakazujące wystawienia FVT wlasnemu rodzicowi w
    przypadku gdy oboje (i ja i rodzic) posiadamy wlasne DG? Czy ma tu
    znaczenie nasze miejsce zamieszkania/meldunku?

    pozdrawiam,
    Jakub

  • 2. Data: 2007-02-27 12:30:52
    Temat: Re: fvt dla czlonka rodziny, rodzica
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 27-02-2007 o 11:24:52 Jakub <k...@w...pl> napisał:

    > Czy istnieją (i jeśli tak to jakie i na podstawie którego art.)
    > obostrzenia prawne zakazujące wystawienia FVT wlasnemu rodzicowi w
    > przypadku gdy oboje (i ja i rodzic) posiadamy wlasne DG?

    w skrócie:
    jesteście tzw. podmiotami powiązanymi
    w związku z tym jeśli US uzna, że ceny na tych fakturach
    nie są rynkowe to może ustalić własne

    nie znam jednak przypadku aby tak się stało.
    trzeba wystawiać faktury z cenami podobnymi
    do tych które wystawia się innym podmiotom

    a jeśli nie wystawia się innym to jest
    to dla mnie zagadką w jaki sposób US
    ustali ceny rynkowe

    > Czy ma tu znaczenie nasze miejsce zamieszkania/meldunku?

    nie ma.

    Piotr

  • 3. Data: 2007-02-27 19:36:25
    Od: "Greg" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PiotrB. <p...@n...pl> napisał(a):

    > a jeśli nie wystawia się innym to jest
    > to dla mnie zagadką w jaki sposób US
    > ustali ceny rynkowe

    Rozwiązanie zagadki:

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 10 października 1997 r. w sprawie
    sposobu i trybu określania dochodów podatników w drodze oszacowania cen w
    transakcjach dokonywanych przez tych podatników

  • 4. Data: 2007-02-27 22:44:18
    Od: Jakub <k...@w...pl>

    PiotrB. wrote:
    > w skrócie: