  • Data: 2002-08-05 16:45:22
    Temat: Re: szukam dobrej i taniej komputerowej KPiR
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:aik90o$i9q$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:aijtav$kb9$1@sunsite.icm.edu.pl
    > Program czy brak UPS lub "chamskie" zamknięcie systemu.

    Nie zapomniałem kolego. I nie "chamskie" zamknięcie systemu

    Fakt takie coś
    > powodowało bałagan w bazach.Teraz program jest juz przyzwoicie
    > zabezpieczony ,ale nie ma takiego programu który gwarantuje 100%
    > pewności.Mozna to zrobić ,ale spowolni to tak program że nikt nie będzie
    > chciał z niego korzystać.
    > A o archiwizacji kolega zapomniał?

    O archiwizacji nie zapomniałem. ale przyznasz, iż robienie archiwizacji
    ponad setki firm, niektóre o ponad 2000 wpisów miesięcznie - zniechęca.
    Jest taki jeden z którego korzystam - nie odmówił posłuszeństwa - a
    próbowałem go zmusić. a teraz zapoznaję się z innym, ponieważ chcę zrobić
    przesiadkę na WIN.

    Współczuję
    > Jacek

    Pozdrawiam.