  • 1. Data: 2003-02-01 16:46:30
    Temat: telefon ?
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    mam w domu biuro - siedziba firmy . Jak mogę rozliczyć telefon domowy -
    chodzi mi o to żeby wpisać rozmowy w koszt uzyskania przychodu , JAK TO
    ZROBIĆ?

  • 2. Data: 2003-02-01 16:57:29
    Temat: Re: telefon ?
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Pata -----###
    > mam w domu biuro - siedziba firmy . Jak mogę rozliczyć telefon domowy -
    > chodzi mi o to żeby wpisać rozmowy w koszt uzyskania przychodu , JAK TO
    > ZROBIĆ?

    na podstawie billingu szczegółowego - koszt billingu + koszt rozmów
    'firmowych' - abonament już nie. niedawno była o tym mowa na grupie...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-02-01 17:24:17
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja wpisuję po prostu 50% wartości faktury TPSA i dotąd nie było zastrzeżeń
    US.
    Zakładam, ze 50% to rozmowy słuzbowe.

  • 4. Data: 2003-02-01 17:27:46
    Od: w...@p...onet.pl

    > Ja wpisuję po prostu 50% wartości faktury TPSA i dotąd nie było zastrzeżeń
    > US.
    > Zakładam, ze 50% to rozmowy słuzbowe.

    IMO, do przyjęcia w sytuacji gdy nie było bilingu ale teraz to rządają raczej
    bilingowego dowodu jaki i udowoadnienia-opisania rozmów firmowych, choc w
    przypadku konkretnych USów może być jeszcze tak jak napisaleś.

    Pozdrawiam
    Sark

  • 5. Data: 2003-02-01 20:30:35
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pata" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam w domu biuro - siedziba firmy . Jak mogę rozliczyć telefon domowy -
    > chodzi mi o to żeby wpisać rozmowy w koszt uzyskania przychodu , JAK TO
    > ZROBIĆ?

    Doprowadz do zgodnosci danych nabywcy na fakturze z tym co zglosiles do
    ewidencji DG.

    Karol

  • 6. Data: 2003-02-03 11:54:38
    Od: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl>

    -

    > Doprowadz do zgodnosci danych nabywcy na fakturze z tym co zglosiles do
    > ewidencji DG

    To znaczy, ze gdy założyłem w domu drugi telefon i zarejestrowałem go na
    swoj ą firme to wszystko jest OK?
    pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2003-02-03 20:08:22
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > -

    > To znaczy, ze gdy założyłem w domu drugi telefon i zarejestrowałem go na
    > swoj ą firme to wszystko jest OK?

    Niektorzy uwazaja, ze jest to wprost idelne rozwiazanie.

    Karol

  • 8. Data: 2003-03-11 07:31:52
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> skribis:

    >Doprowadz do zgodnosci danych nabywcy na fakturze z tym co zglosiles do
    >ewidencji DG.

    a jak telefon jest na niezyjaca babcie, to mozna go odliczac ?

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *