  • 1. Data: 2003-02-01 13:46:28
    Temat: Kupno psa a KRUS
    Od: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>

    Gdzieś wyczytałem, ale teraz nie mogę znaleźć gdzie, ze ponoć można zostać
    rolnikiem gdy założy się hodowle zwierząt, np. psów rasowych. W dodatku
    ponoć wystarczy jeden taki pies. A potem można podlegać pod KRUSu.
    Być może wprowadzam w błąd, ale jeśli ktoś wie cos na ten temat to proszę o
    informacje.

    Pozdrawiam,

    leszczyq

  • 2. Data: 2003-02-01 14:37:36
    Temat: Re: Kupno psa a KRUS
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > ponoć wystarczy jeden taki pies. A potem można podlegać pod KRUSu.
    > Być może wprowadzam w błąd, ale jeśli ktoś wie cos na ten temat to proszę

    Było w wątku, który sam zacząłeś ;-)
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?sid=885314&c
    id=885314&cinf=334089

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2003-02-01 15:20:04
    Od: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>

    Upss, wlasnie nie moglem tego znalezc - Dzieki :)
    leszczyq

  • 4. Data: 2003-02-01 15:50:37
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od leszczyq -----###
> [...]
    > ponoć wystarczy jeden taki pies. A potem można podlegać pod KRUSu.
    > Być może wprowadzam w błąd, ale jeśli ktoś wie cos na ten temat to proszę o

    O jednym psie rasowym to pisała Interia o ile pamiętam ;-)
    na grupie było mówione co trzeba mieć, żeby płacić krus itd...
    zobacz też info na http://www.krus.gov.pl (chyba taki adres).

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 5. Data: 2003-02-01 15:53:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik hADeSik napisał:

    > O jednym psie rasowym to pisała Interia o ile pamiętam ;-)
    > na grupie było mówione co trzeba mieć, żeby płacić krus itd...
    > zobacz też info na http://www.krus.gov.pl (chyba taki adres).

    Hmm.. mam dwa nierasowe kocury, ale oba kastrowane...
    To pewnie się nie łapię? :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-02-01 16:24:46
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###
    > Hmm.. mam dwa nierasowe kocury, ale oba kastrowane...
    > To pewnie się nie łapię? :-)

    a ja mam nierasowego i niekastrowanego psa i się nie chwalę - też się
    pewnie nie łapię, ale może się pogryzą ;-)
    jeśli jednak nabyłbym 1 ha przeliczeniowy ziemi i spełnił dodatkowe
    warunki to kto wie co by z tego wyszło (zwłaszcza gdybym trawę zaczął
    uprawiać ;-) )...

  • 7. Data: 2003-02-01 18:08:47
    Od: "be" <b...@a...pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    > jeśli jednak nabyłbym 1 ha przeliczeniowy ziemi i spełnił dodatkowe
    > warunki to kto wie co by z tego wyszło (zwłaszcza gdybym trawę zaczął
    > uprawiać ;-) )...
    Szczególnie ekologiczną(bez ludzkiej ingerencji).
    400 zł co rok z UE????

  • 8. Data: 2003-02-01 18:18:26
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od be -----###

    > Szczególnie ekologiczną(bez ludzkiej ingerencji).
    > 400 zł co rok z UE????

    i to jest pomysł - jeszcze na składkę do KRUS można dostać ;)