  • 1. Data: 2005-05-25 19:31:09
    Temat: transakcje UE, a kwartalne "sprawozdania"?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    ktoś najomy powiedział mi, że w związku z dokonywaniem ransakcji z innymi
    krajami UE muszę co kwartał składać jak~ieś dodakotw dokumenty do US - ale
    nie był w stanie powiedzieć jakie

    czy ktoś może podpowiedzieć czy muszę, a jeśli tak to jakie

    firma to jednoosobowa DG z małymi obrotami

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-05-25 19:34:05
    Temat: Re: transakcje UE, a kwartalne "sprawozdania"?
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 21:31:09 +0200, plusz napisał(a):

> [...]
    > nie był w stanie powiedzieć jakie
    >
    > czy ktoś może podpowiedzieć czy muszę, a jeśli tak to jakie
    >
    > firma to jednoosobowa DG z małymi obrotami

    Oczywiście że musisz : VAT-UE Informacja podsumowująca o dokonanych
    wewnątrzwspólnotowych dostawach/nabyciach towarów.
    W tm roku należało złożyć za I kwartał do 25 kwietnia.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-05-25 21:00:59
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:10383y0qnjafv.288dfnas6d1l$.dlg@40tude.net,
    niejaki(a): Mieczysław z adresu <m...@o...pl> napisał(a):

    > Oczywiście że musisz : VAT-UE Informacja podsumowująca o dokonanych
    > wewnątrzwspólnotowych dostawach/nabyciach towarów.
    > W tm roku należało złożyć za I kwartał do 25 kwietnia.

    jeśli zaczynam od maja to o 25 lipca, tak?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-05-26 05:29:18
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 23:00:59 +0200, plusz napisał(a):

    > W artykule news:10383y0qnjafv.288dfnas6d1l$.dlg@40tude.net,

    > jeśli zaczynam od maja to o 25 lipca, tak?

    Tak. To jest infromacja kwartalna. I składa się ją tylko jeżeli wystąpiły
    nabycia/dostawy wewnątrzwspólnotowe. Jak nie występują onformacji się nie
    składa.

    --
    Mieczysław
    ----