  • 1. Data: 2005-05-25 21:42:48
    Temat: umowa o dzielo a podatek
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam mam pytanie odnosnie umowy ..

    mam 3 umowy interesuja mnie zarobki netto od zleceniodawcy i podalem mu
    kwoty
    350
    450
    2200

    na kazdej z umow ile powinno widniec na umowie (brutto)

    wyglada to odpowiednio

    390
    500
    2450

    nie jestem pewien czy dobrze to zostalo policzone...

    bede wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam
    Kolin

  • 2. Data: 2005-05-26 17:13:59
    Temat: Re: umowa o dzielo a podatek
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > 500
    > 2450
    >

    > nie jestem pewien czy dobrze to zostalo policzone...

    zalezy czy bedzie kosztu 50% czy 20%. generalnie, zeby sie nie zaglebiac
    jest tak, ze jesli w gre wchodza prawa autorskie to 50%, jesli nie to 20%.
    i tak od brutto np. 390zł odejmujesz 50% i wychodzi 195zł, od tego liczysz
    19% podatku, wyniesie on 37,10zł (zaokraglamy do 10 groszy) i ten podatek
    odejmujesz od brutto, wychodzi 352,90zł. zrob sobie prosty arkusz w excelu,
    jesli chcesz dokladnie wymierzyc w netto. pozdrawiam
    pawel

  • 3. Data: 2005-05-26 19:19:17
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    wielkie dzieki o to chodzilo ;)