  • 1. Data: 2004-01-13 00:59:16
    Temat: treść adresowa paragonu z drukarki fiskalnej
    Od: skarbek <n...@o...pl>

    Witam i proszę o podpowiedźl
    Zmieniłem miejsce prowadzenia działalności i nie mogę dokonać stosonej zmiany w
    nagłówku paragonów fiskalnyh. Według serwisu drukarka fiskalna, którą dysponuję jest
    \"starej daty\" i powinienem kupić nową. Starą drukarkę mógłbym eksploatować jeszcze
    około roku a nowa kosztuje ok. 3.000 zł.
    Co robić?
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-13 06:31:14
    Temat: Re: treść adresowa paragonu z drukarki fiskalnej
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "skarbek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mógłbym eksploatować jeszcze około roku a nowa kosztuje ok. 3.000 zł.

    O!
    Sadze ze i serwis jest 'starej daty' i probuje cie naciagnac.
    Jezeli zmiana dotyczy wszystkiego (nazwa, adres) - a NIP POZOSTAJE TEN SAM -
    nie ma podstaw do wymiany na drukarke 'nowej daty' tylko nalezy zmienic
    naglowek paragonu i powiadomis US o zmianie miejsca uzytkowania.
    I tyle.

    Darek

  • 3. Data: 2004-01-13 06:55:11
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Witam Jaki typ drukarki ? Sprawdź na stronie producenta czy nie ma programu
    do zmiany konfiguracji. Do zmiany nagłówka bez NIP wystarczy demo. Robiłem
    to na sprzęcie POSNET i poszło bez problemu :)
    Marcin

  • 4. Data: 2004-01-13 07:12:35
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do zmiany konfiguracji. Do zmiany nagłówka bez NIP wystarczy demo. Robiłem
    > to na sprzęcie POSNET i poszło bez problemu :)

    W drukarkach 'starej daty' to i nip idzie zmienic programem (nie byl
    zapisywany w pamieci
    fikalnej). Ale tego juz nie mozna zrobic.

    Darek

  • 5. Data: 2004-01-13 15:50:32
    Od: "sluchacz" <@poczta.onet.pl>

    "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> wrote in message
> [...]
    > zapisywany w pamieci
    > fikalnej). Ale tego juz nie mozna zrobic.

    Witam.
    W starszych Posnetach nagłówek i numer NIP był zapisywany na stałe.
    Proponuję zasięgnąć opinii fachowców u producenta Posneta w W-wie.
    W obecnie produkowanych drukarkach fiskalnych różnych producentów ten
    problem nie istnieje. W pamięci na stałe pozostaje tylko NIP , resztę
    użytkownik może sobie zmieniać do woli - w końcu sam odpowiada za to przed
    Urzędem Skarbowym.

    Pzdr.
    S.