  • 1. Data: 2007-04-20 20:30:23
    Temat: "ujemny" podatek
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Mam pytanie nowicjusza.

    Obliczam zaliczke na podatek za 3 miesiace, czyli: 2400 - 207 zl (zus) x
    0,19% - 572,54 zl. Wychodzi suma ujemna.

    Mam pytanie, czy w tej sytuacji powinnam w ogole odejmowac te 572,54, czy
    nie i po prostu wplacic do US to, co wyjdzie mi bezposrednio po odliczeniu
    0,19%?

  • 2. Data: 2007-04-20 20:55:55
    Temat: Re: "ujemny" podatek
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Doktorynka pisze:
> [...]
    > nie i po prostu wplacic do US to, co wyjdzie mi bezposrednio po odliczeniu

    2400 - 207 zl (zus) x 19% - 530,08 zl.
    Wychodzi suma ujemna, więc w pole 99 i 101 wpisujesz 0.
    Wyprzedzając twoje pytanie, później w polu nr 102 (składki na
    ubezpieczenie zdrowotne) też piszesz 0

  • 3. Data: 2007-04-20 20:57:32
    Od: piotr <p...@o...eu>

    piotr pisze:

    > 2400 - 207 zl (zus) x 19% - 530,08 zl.
    > Wychodzi suma ujemna, więc w pole 99 i 101 wpisujesz 0.
    > Wyprzedzając twoje pytanie, później w polu nr 102 (składki na
    > ubezpieczenie zdrowotne) też piszesz 0

    ale ten zus to masz składki zdrowotne chyba??

  • 4. Data: 2007-04-20 21:03:23
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    > ale ten zus to masz składki zdrowotne chyba??

    To ZUS - minimalny zus dla nowych firm (podalam kwote wplacona w styczniu,
    lutym i marcu). Zdrowotna odliczam swoja droga, w 0, 0775 %

    Dziekuje za porade!

  • 5. Data: 2007-04-21 07:19:22
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Doktorynka pisze:

    > To ZUS - minimalny zus dla nowych firm (podalam kwote wplacona w styczniu,
    > lutym i marcu). Zdrowotna odliczam swoja droga, w 0, 0775 %

    kurcze, to chyba nie tak będzie. myślałem, że to normalne obliczenie
    podatku od osób fizycznych

  • 6. Data: 2007-04-21 07:48:39
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    > kurcze, to chyba nie tak będzie. myślałem, że to normalne obliczenie
    > podatku od osób fizycznych

    To podatek progresywny, spokojnie. Chodzi mi tylko o to, czy może wyjśc
    ujemny i co wtedy.

  • 7. Data: 2007-04-21 08:26:13
    Od: piotr <p...@o...eu>

    Doktorynka pisze:

    > To podatek progresywny, spokojnie. Chodzi mi tylko o to, czy może wyjśc
    > ujemny i co wtedy.

    więc powinno być tak jak napisałem.