  • 1. Data: 2007-04-20 13:42:00
    Temat: europejski VAT (NIP)
    Od: Tomek Gruca <t...@g...com>

    Czesc,

    prowadze dzialanosc zarejestrowana na osobe fizyczna. Wystapilem o EU-
    VAT i teraz chce sie sprawdzic na stronie:
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/en/vieshom
    e.htm
    Podaje "Yes, valid VAT number", ale puste sa pola Name i Address.
    Czy to normalne przy mojej formie dzialanosci? Czy mozna cos zrobic,
    zeby te pola byly wypelnione, bo zagraniczni kontrahenci moga dziwnie
    na mnie patrzec....

    Pzdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2007-04-20 13:48:40
    Temat: Re: europejski VAT (NIP)
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2007 o 15:42:00 Tomek Gruca <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Czy to normalne przy mojej formie dzialanosci? Czy mozna cos zrobic,
    > zeby te pola byly wypelnione, bo zagraniczni kontrahenci moga dziwnie

    ZTCW zdarza się - czasami opóźnienie trwa kilka miesięcy

  • 3. Data: 2007-04-20 14:06:52
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tq24nehvipkhj4@unk...
    > ZTCW zdarza się - czasami opóźnienie trwa kilka miesięcy

    tych pól nigdy nie widziałem wypełnionych dla osób fizycznych prowadzących
    działalnośći

  • 4. Data: 2007-04-20 14:08:52
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2007 o 16:06:52 gasper <n...@m...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > tych pól nigdy nie widziałem wypełnionych dla osób fizycznych
    > prowadzących działalnośći

    Chyba że tak.

  • 5. Data: 2007-04-20 14:18:44
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Tomek Gruca" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > Czy to normalne przy mojej formie dzialanosci? Czy mozna cos zrobic,
    > zeby te pola byly wypelnione, bo zagraniczni kontrahenci moga dziwnie

    ten system tak działa
    nigdy nie ujrzysz tam danych, o które pytasz
    i nie sądze, by kogokolwiek poza Polską to martwiło :)
    ale jesli się ktos uprze, to mozna uzyskac potwierdzenie
    pocztą:
    Ministerstwo Finansów
    Departament Wymiany Informacji o VAT
    ul. Poznańska 46
    62-510 Konin

    telefonicznie:

    (063) 242 33 55

    faxem:

    (063) 240 19 89

    a nawet mailowo:

    n...@m...gov.pl

    tak przynajmniej obiecują :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-04-20 14:23:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2007 o 16:18:44 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek Gruca" <t...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    ps.com...

    e.htm

    > ten system tak dzia?a
    > nigdy nie ujrzysz tam danych, o które pytasz

    Dane moich kontrahentów są widoczne, z tym ze sa to spolki kapitalowe.

  • 7. Data: 2007-04-20 14:54:25
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tq259bepipkhj4@unk...

    > Dane moich kontrahentów są widoczne, z tym ze sa to spolki kapitalowe.

    a moich jakoś nie
    mimo że to m.in. sp.kapitałowe
    tak czy inaczej - wątpie, by ktos w to wnikał
    a juz na pewno nie kontrahenci zagraniczni
    ten ich luz jest czasem dla mnie niepojety :)

    pozdrawiam

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-04-21 07:07:07

    Dnia 20-04-2007 o 16:54:25 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > a moich jako? nie
    > mimo ?e to m.in. sp.kapita?owe
    > tak czy inaczej - w?tpie, by ktos w to wnika?
    > a juz na pewno nie kontrahenci zagraniczni
    > ten ich luz jest czasem dla mnie niepojety :)

    Skads to znam :)