  • 1. Data: 2006-03-06 21:16:36
    Temat: ulga remontowa a zaliczka
    Od: "Mariusz M." <m...@w...pl>

    Witam

    mam taki problem - wplacilem zaliczke - 100% na zakup paneli podlogowych
    dn 30-12-2005, towar dostarczono mi juz w 2006 - czy moge odliczyc
    ten wydatek w ramach ulgi remontowej?

    --
    Mariusz M.
    gg#543604

  • 2. Data: 2006-03-06 21:19:38
    Temat: Re: ulga remontowa a zaliczka
    Od: "Mariusz M." <m...@w...pl>

    Dnia Mon, 06 Mar 2006 22:16:36 +0100, Mariusz M. <m...@w...pl> napisał:

    > Witam
    >
    > mam taki problem - wplacilem zaliczke - 100% na zakup paneli podlogowych
    > dn 30-12-2005, towar dostarczono mi juz w 2006 - czy moge odliczyc
    > ten wydatek w ramach ulgi remontowej?

    zapomnialem dodac - dostalem fakture przedplata w dniu wplaty zaliczki tj
    30-12-2005
    (tak sie to nazywa w Komfort sp z o.o. - Szczecin)

    --
    Mariusz M.
    gg#543604

  • 3. Data: 2006-03-07 09:12:19
    Od: Luki <b...@g...pl>

    aby odliczyć ten wydatek musisz mieć wystawioną przez sprzedawcę fakturę
    z datą sprzedaży grudzień 2005.

    pozdrawiam,
    Łukasz