  • 1. Data: 2006-03-06 18:58:49
    Temat: Odliczenia - kuchenka gazowa i notariusz
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,
    Czy moge sobie odliczyc, jako ulge remontowa kuchenke gazowa?
    Czy takze mozna sobie odliczyc jej montaz?

    I gdzies wyczytalam, chociaz mi sie to nie wydaje mozliwe, ze mozna
    sobie odliczyc koszty poniesione u notariusza, czyli oplata notarialna
    za wykup mieszkania itp podobne.
    Czy to jest mozliwe??

    willa

    =========
    http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...

    GG: 1262644
    e-mail: o...@p...fm

  • 2. Data: 2006-03-06 22:42:21
    Temat: Re: Odliczenia - kuchenka gazowa i notariusz
    Od: "donka" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Wilhelmina" napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczyc koszty poniesione u notariusza, czyli oplata notarialna za wykup

    Witam.

    Tak, kuchenkę można odliczyć, a dodatkowo:

    Dziennik Ustaw Rok 1996 Nr 156 poz. 788:
    II. Wykaz robót zaliczanych do remontu i modernizacji lokalu mieszkalnego w
    zakresie instalacji gazowej, urządzeń eksplozymetrycznych lub urządzeń
    gazowych:

    1) remont i wymiana urządzeń gazowych,

    2) remont i wymiana instalacji gazowej służącej do rozprowadzania gazu do
    urządzeń,

    3) zainstalowanie, naprawa i wymiana urządzeń eksplozymetrycznych oraz
    czujników tlenku węgla,

    4) zainstalowanie gazomierza.

  • 3. Data: 2006-03-06 23:16:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Mar 2006, Wilhelmina wrote:

> [...]
    > odliczyc koszty poniesione u notariusza, czyli oplata notarialna za wykup

    Ale to chyba było w czasach kiedy były ulgi na nabycie mieszkania,
    notariusz to też koszt nabycia. Do ulgi remontowej nie ma to nic
    wspolnego!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)