  • 1. Data: 2006-04-06 08:25:53
    Temat: ulgi w 2006 roku - czy jakieś są?
    Od: "Młoda" <r...@n...pro.onet.pl>

    Witam!

    Wiem, że teraz jest gorący okres rozliczania PIT-ów za 2005 rok, ale ja
    patrzę już w przyszłość :)

    Chciałam się dowiedzieć, czy w 2006 roku przysługują jakieś odliczenia, ulgi
    itd., czyli czy jest sens zbierania faktur, rachunków i ew. dotyczących
    czego.

    pozdrawiam
    Ela Wołoszyńska

  • 2. Data: 2006-04-06 09:18:52
    Temat: Re: ulgi w 2006 roku - czy jakieś są?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Młoda" <r...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ulgi
    > itd., czyli czy jest sens zbierania faktur, rachunków i ew. dotyczących

    Tylko internetowa.

  • 3. Data: 2006-04-07 14:00:16
    Od: <g...@n...pl>

> [...]
    ulgi
    > itd., czyli czy jest sens zbierania faktur, rachunków i ew. dotyczących

    Mozna nadal odzyskać vat z faktur zakupu materiałów budowlanych zuzytych na
    remont mieszkania czy domu.