  • 1. Data: 2003-03-26 00:54:28
    Temat: um zlecenie kolumna 13 czy 14?
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Witam,
    Pytanie jak w temacie (KPiR).
    Umowa zlecenie nie jest wynagrodzeniem, wiec wydaje mi sie, ze w 14, ale
    moze jednak jest wynagrodzeniem?
    Victoria

  • 2. Data: 2003-03-26 04:54:42
    Temat: Re: um zlecenie kolumna 13 czy 14?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Magdalena Budzynska wrote:

    >+ Witam,
    >+ Pytanie jak w temacie (KPiR).
    >+ Umowa zlecenie nie jest wynagrodzeniem,

    A dlaczegoż by nie ? :)

    pzdr, Gotfryd
    (wybywający)

  • 3. Data: 2003-03-26 07:08:39
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > A dlaczegoż by nie ? :)

    Wiedze, ze dowcip sie Ciebie trzyma, znacznie bardziej bym jednak docenila
    konktretna odpowiedz:
    a) um zlecenie traktuje sie jako wyngarodzenie i ksieguje do kol 13
    lub
    b) um zlecenie wpisuje sie do kol 14.

    Victoria

  • 4. Data: 2003-03-26 09:35:31
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:b5rj0t$kk1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > konktretna odpowiedz:
    > a) um zlecenie traktuje sie jako wyngarodzenie i ksieguje do kol 13

    ----------------------------------
    Nie księguje umów w książce ale w pełnej księgowości wyangrodzenie z umowy
    zlecenie czy dzieło jest wynagrodzeniem bezosoabowym ale spewnością
    wynagrodzeniem i myśle że to samo jest w książce.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-03-26 14:24:30
    Od: "Marcin" <p...@g...pl>

    umowe zlecenie w 13 (to jest wynagrodzenie)

  • 6. Data: 2003-03-26 19:29:57
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Użytkownik "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:b5qt38$jao$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Dziekuje za odpowiedzi,
    Victoria

  • 7. Data: 2003-03-26 23:26:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Magdalena Budzynska wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" [...]
    [...]
    >+ > >+ Umowa zlecenie nie jest wynagrodzeniem,
    >+ >
    >+ > A dlaczegoż by nie ? :)
    >+
    >+ Wiedze, ze dowcip sie Ciebie trzyma,

    No, nie bardzo.
    Brak mi argumentu żeby to nie było wynagrodzenie :)
    Obawiałem się że taki (argument) masz ;) !

    >+ znacznie bardziej bym jednak docenila
    >+ konktretna odpowiedz:
    >+ a) um zlecenie traktuje sie jako wyngarodzenie i ksieguje do kol 13

    Ja bym tak zrobił.
    Zeznaję że umowy o dzieło tak księgowałem :)

    BTW i dla porządku: dowodem księgowym oczywiście nie jest
    umowa a dowód zapłaty, żeby ktoś źle nie pomyślał z treści
    pytania. Oczywiście IMO nie ma powodu żeby umowa i rachunek
    były na jednym "papierze", ale to inna sprawa.

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT, formalista :))