  • 1. Data: 2007-06-01 21:28:35
    Temat: umorzenie postępowania przez Izbe Skarbową
    Od: a...@p...onet.pl

    witam
    dzisiaj wydarzylo sie cos fantastycznego. Wnioslem z miesiąc temu skarge do
    WSA na decyzje IS ktora utrzymala w mocy decyzje US ktory to z kolei uznal ze
    zle odliczylem podatek vat i przywalił mi sankcję vatowską. Moj pelnomocnik
    (łebski facet) napisal skarge i dzisiaj mi doreczono decyzje IS ktora
    uwzglednila moją skarge i uchylila swoja poprzednia decyzje oraz decyzje
    poprzedzającą wydaną przez US oraz umorzono postępowanie w sprawie w całości.
    Oczywiscie na konto US musialem wplacic po wydaniu przez niego decyzji prawie
    hmmm 100 tysiecy zlotych wskutek okreslenia sankcji vatowskiej. Obecnie
    oczywiscie mam ochote te pieniadze uzyskac z powrotem jak najszybciej na moim
    koncie :). Moje pytanko: czy wobec takiego stanu rzeczy jak powyzej, US zwroci
    mi te pieinadze bez szemrania czy jeszcze jakies procedury beda sie toczyc ?
    Mam znowu pisac jakies pismo do US gdzie napisac numer konta itp coby chlopcy
    wiedzieli gdzie te pieniadze mi przelac?

    pozdrawiam niezwykle radosnie :)

  • 2. Data: 2007-06-02 08:36:38
    Temat: Re: umorzenie postępowania przez Izbe Skarbową
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    a...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Mam znowu pisac jakies pismo do US gdzie napisac numer konta itp coby chlopcy
    > wiedzieli gdzie te pieniadze mi przelac?

    Czy nie za stary już jesteś na prezenty z okazji Dnia dziecka ;-)

    Gratuluję!

    Piotrek

  • 3. Data: 2007-06-02 08:37:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>