  • Data: 2004-04-16 10:23:19
    Temat: Re: umowa cywilno-prawna czy faktura
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bosz napisał:

    > jaka proporcje....
    >
    > Proporcji od sprzedazy fakturowanej sie nie robi..

    Może to opatentujesz? Bo koncepcja, w świetle obowiązujących przepisów,
    jest nowatorska ;-)
    Jeszcze wczoraj jak sie sprzedawało cos ze stawka "zw" to nalezało cały
    VAT naliczony dotyczący sprzedazy ogółem (ten ktorego nie mozna
    przypożądkowac jednoznacznie do konkretnego typu sprzedazy -
    opodatkownej lub zwolnionej) rozliczyc poporcją wlasnie.

    Kurcze, ale te przepisy sie zmieniaja, człowiek przysnie w nocy pare
    godzin i budzi się w innym świecie ;-)

    Maddy ewidentnie zapóźniona

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl