  • 1. Data: 2002-01-29 15:36:13
    Temat: ustawa
    Od: "ricki" <r...@w...pl>

    Gdzie moge znalezc ustawe o rachunkowosci po zmianach z 2001r.? potrzebuje
    na studia i nigdzie nie mge znalezc a na LEXa mnie nie stac. Jakby ktos mial
    w wrsji elektronicznej to prosze o podeslanie na adres: r...@w...pl
    ewentualnie jakis link, gdzie tego szukac?
    Dzieki z gory
    ricki

  • 2. Data: 2002-01-29 16:01:24
    Temat: Re: ustawa
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "ricki" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    l...
    > ewentualnie jakis link, gdzie tego szukac?

    W sejmie sprawdzałeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 3. Data: 2002-01-29 20:52:01
    Od: "ricki" <r...@w...pl>

    na stronach sejmowych wszystko jest w pdfie, ja w pracy nie mam dostepu do
    tego formatu, potrzebuje to w pliku do Worda, podaje dziennik ustaw
    Dz.U. Nr 113 poz. 1186 z 2000roku
    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a36h1u$ch3$...@f...man.torun.pl...

  • 4. Data: 2002-01-29 21:16:32
    Od: "Małgosia" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ricki" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    l...
    > Gdzie moge znalezc ustawe o rachunkowosci po zmianach z 2001r.?

    http://podatki.onet.pl/391,1,akty.html

    Pozdrawiam

    Mal

  • 5. Data: 2002-01-30 10:11:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "ricki" <r...@w...pl> wrote in message
    > na stronach sejmowych wszystko jest w pdfie, ja w pracy nie mam dostepu
    do
    > tego formatu, potrzebuje to w pliku do Worda, podaje dziennik ustaw
    > Dz.U. Nr 113 poz. 1186 z 2000roku

    Naprawde o wiele prosciej jest zainstalowac Acrobat Reader.
    Jest darmowy i latw dostepny, wiele dokumentow go wymaga,
    ostatnio i instrukcje obslugi tez sa tak przedstawione.
    Jesli nie ma Pan "uprawnien", na ogol wystarczy poprosic administratora.

    Boguslaw