  • 1. Data: 2004-05-06 16:03:48
    Temat: vat-7 ale chamstwo
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    popatrzcie na rubryki 57 i 58 nowej deklaracji. Ręce się uginają

    Atomek

  • 2. Data: 2004-05-06 17:40:54
    Temat: Re: vat-7 ale chamstwo
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > popatrzcie na rubryki 57 i 58 nowej deklaracji. Ręce się uginają
    >
    > Atomek

    faktycznie :(
    jedno jest pewne, producenci softu mają perspektywy na kasiorkę ;)

    Piotr

  • 3. Data: 2004-05-06 17:44:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Atomek,

    Thursday, May 6, 2004, 6:03:48 PM, you wrote:

    > popatrzcie na rubryki 57 i 58 nowej deklaracji. Ręce się uginają

    Chyba jestem za głupi... Nie bij - wytłumacz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2004-05-06 17:51:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik podający się za RoMan Mandziejewicz dnia 06-05-2004 napisał
    w <news:1432161726.20040506194407@pik-net.pl>:

    > Chyba jestem za głupi... Nie bij - wytłumacz.

    Będą mieli dane, do pochwalenia się, ile to budżet na paliwie zarobił.

    --
    SF98062 - This PSP contains a short version of the cumulative PTF +
    +++++++++++ Instructions and the detailed installation instructions

  • 5. Data: 2004-05-06 17:52:13
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > jedno jest pewne, producenci softu mają perspektywy na kasiorkę ;)
    Kocham ten kraj !!!!!!
    Najpierw ZUS, a teraz US !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PISARZ PROGRAMÓW

  • 6. Data: 2004-05-06 18:00:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    > Chyba jestem za głupi... Nie bij - wytłumacz.

    Będą mieli dane, do pochwalenia się, ile to budżet na paliwie zarobił.
    Powinni dołożyć jeszcze pole na wpisanie podatku naliczonego od paliw,
    podlegającego odliczeniu -- tak na przyszłość, ile jeszcze można zedrzeć.

  • 7. Data: 2004-05-06 18:09:24
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > popatrzcie na rubryki 57 i 58 nowej deklaracji. Ręce się uginają

    Czy jest jakiś przepis, który pozwala MF o to pytać?

    Pzdr,
    BaLab

  • 8. Data: 2004-05-06 18:19:10
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Czy jest jakiś przepis, który pozwala MF o to pytać?
    Po co pytasz, organy państwa _zawsze_ działają na podstawie prawa ! Ustawa
    deleguje ministrowi finansów wydanie rozporządzenia w sprawie określenia
    wzorów deklaracji. A pan minister się wykazuje. Dzięki temu daje pracę
    innym: księgowym, doradcom podatkowym, ... oraz programistom.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2004-05-06 19:01:06
    Od: "news.tpi.pl" <j...@w...pl>

    to nie legalne zadac takich statystyk skoro nie odliczamy vat , to co kogo
    to obchodzi , moze ci idioci z MF wpowadza rubryke w deklaracji vat 7 , np.
    vat od paliwa kupionego np. na stacji orlenu!!!!!!!!!!!!!!!

    Użytkownik "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7dnks$goh$1@news.onet.pl...

  • 10. Data: 2004-05-06 19:11:17
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Po co pytasz, organy państwa _zawsze_ działają na podstawie prawa ! Ustawa
    > deleguje ministrowi finansów wydanie rozporządzenia w sprawie określenia
    > wzorów deklaracji.
    Sorry wygłupiłem się. Miałem właśnie zacząć studia deklaracjowe, a Atomek
    mnie uprzedził swą uwagą. Na deklaracji masz napisane: Podstawa prawna: art.
    99 ust.1 ustawy ....
    Pozdrawiam
    Darek