  • 1. Data: 2005-05-31 20:40:29
    Temat: wątpliwośc ! - czy można
    Od: "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl>

    Szanowni grupowicze: mam następujące pytanko ! Wiem , że w ramach ulgi
    remontowej moge odpisać sobie nową kuchenkę gazową i jej instalację, ale czy
    moge także odpisać kuchenkę elektryczną pod zabudowę ??? Wydaje mi się, że w grę
    wchodzi tylko sprzęt gazowy w ramach [modernizacji instalacji gazowej] ale
    oczywiście mogę być w błędzie i myślę , że Wy możecie mnie z niego wyprowadzić
    :)
    pozdr

    koSio

  • 2. Data: 2005-05-31 21:50:52
    Temat: Re: wątpliwośc ! - czy można
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gazowej] ale
    > oczywiście mogę być w błędzie i myślę , że Wy możecie mnie z niego
    można tylko limit jest mniejszy -kuchenka elektryczna jest urządzeniem
    które musi być i powinno być umiejscowione w każdym pomieszczeniu
    stanowiącym jeden lokal mieszkalny jako norma -i nie ma tu znaczenia
    forma źródła energii .

    --
    Opix

  • 3. Data: 2005-06-01 04:50:33
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "opix" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > które musi być i powinno być umiejscowione w każdym pomieszczeniu
    > stanowiącym jeden lokal mieszkalny jako norma -i nie ma tu znaczenia

    :-)
    a to ciekawe.
    rozumiem, iż kominek pod zabudowę i zmywarkę też...?

    przekonasz mnie jak podasz odpowiedni art. ustawy...
    :-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 4. Data: 2005-06-01 09:14:29
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d7jeqo$iso$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > a to ciekawe.
    > rozumiem, iż kominek pod zabudowę i zmywarkę też...?
    >
    > przekonasz mnie jak podasz odpowiedni art. ustawy...

    a nie obowiązuje twoim zdaniem DzU nr 156 poz 788 z grudnia 1996?

    ciekawe na podstawie czego więc odliczasz ?

    http://www.mi.gov.pl/prezentacje/jednostki/113/dokum
    enty/ulga_rem.pdf

    --
    Opix

  • 5. Data: 2005-06-01 10:17:20
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    > znaczenia

    > a nie obowiązuje twoim zdaniem DzU nr 156 poz 788 z grudnia 1996?
    >
    > ciekawe na podstawie czego więc odliczasz ?

    :-/

    wybacz opix - mea culpa

    MASZ RACJĘ! - i to niewątpliwie.

    zawsze pamiętałem, że kuchenki elektryczne 'wypadają' z ulgi, ale faktem
    jest, iż za wyjątkiem tych do zabudowy...
    trochę dziwnie zabrzmiały Twoje słowa "kuchenka elektryczna jest urządzeniem
    które musi być i powinno być umiejscowione w każdym pomieszczeniu
    stanowiącym jeden lokal mieszkalny jako norma -i nie ma tu znaczenia forma
    źródła energii"
    :-)
    bo istotniejsze jest iz jest to iż jest to wyposażenie/urządzenie dot.
    instalacji elektrycznej...

    co by nie było, byłem w błędzie...

    żeby jedynie to potwierdzić i utwierdzić PYTAJĄCEGO:

    Sygnatura SD/415-23/04 Data 2004.05.18
    Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce
    Kuchenka elektryczna jest niewątpliwie urządzeniem elektrycznym. W związku
    z tym, zakup i montaż tej kuchenki może być objęty ww. ulgą, jeśli w
    odniesieniu do tego urządzenia spełniono warunek trwałego umiejscowienia ( w
    ramach limitu 4.725,00zł ).

    IS.I/2-415/36/04 Data 2004.04.23 Izba
    Skarbowa w Rzeszowie
    [...] W związku z powyższym kuchenka elektryczna zainstalowana na trwale - a
    więc nieprzenośna kuchenka elektryczna - może być objęta przedmiotową ulgą.

    pozdrawiam :-)
    Łukasz Kaliński