  • 1. Data: 2003-08-11 11:57:29
    Temat: wesele w warszawie prezent
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    szanowni panstwo

    ide na wesele w wraszawie , moze ktos mi powie jakiej wartosci prezenty dają
    chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
    utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje
    prezent ?

    jacek

  • 2. Data: 2003-08-11 12:24:41
    Temat: Re: wesele w warszawie prezent
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "jacek" <J...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
    > utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje

    ja typuje 500-1000 zł w kopercie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-08-11 13:13:04
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jacek" <J...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    > dają
    >

    > ja typuje 500-1000 zł w kopercie

    a jaki ma to związek z podatkami? :)

  • 4. Data: 2003-08-11 20:37:29
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > a jaki ma to związek z podatkami? :)
    kolega Jacek pewnie chciał wiedzieć czy będą musieli zapłacić podatek :)
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-08-12 08:00:57
    Od: towarzysz Vader <v...@r...wywalto.net>

    jacek wrote:
> [...]
    > chrzesni rodzice w warszawie , jest to moja bardzo daleka rodzina i
    > utrzymujemy bardzo sporadyczne kontakty. czy daje sie pieniadze czy kupuje

    Proponuje mlodym dac dwuletnie zwolnienie z VATu. :-)

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/

  • 6. Data: 2003-08-12 10:23:17
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki ma to związek z podatkami? :)

    zakładam, że twoje pytanie jest związane z dbałością o tylko konkretne
    wypowiedzi na grupie, tak, aby modemowcy nie musieli za dużo danych ściągać
    biorąc pod uwagę, że do tej pory wątek składał się z dwóch postów, a teraz
    składa się z 6 to chyba twoja interwencja odniosła odwrotny skutek :)

    no chyba, że traktujemy to jako morał na przyszłość

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-08-13 16:41:34
    Od: "bob" <b...@x...wp.pl>

    A czy prawdą jest, że obecnie we Wszawie przyjęcia weselne urządza się przy
    paluszkach? Takie mię słuchy doszły ostatnio.

  • 8. Data: 2003-08-13 17:07:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bob napisał:

    > A czy prawdą jest, że obecnie we Wszawie przyjęcia weselne urządza się przy
    > paluszkach? Takie mię słuchy doszły ostatnio.

    To chyba w Poznaniu :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk