  • 1. Data: 2002-06-19 15:54:09
    Temat: witam:) odliczenia 2002
    Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM>

    Chcę się przywitać i jednocześnie zwrócić do Was z prośbą.
    Aktualnie piszę pracę min. na temat odliczeń od dochodu w 2002r., niestety
    (poza wyjątkami) jest to temat świeży i nie mogę doszukać się żadnych
    opracowań w sieci. Może ktoś będzie w stanie mi coś podpowiedzieć?
    Pozdrawiam serdecznie
    Wanda

    --
    _____________________
    Pisząc do mnie wytnij NO-SPAM z adresu

  • 2. Data: 2002-06-19 18:41:32
    Temat: Re: witam:) odliczenia 2002
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Hej

    Użytkownik "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM> napisał w wiadomości

> [...]
    > (poza wyjątkami) jest to temat świeży i nie mogę doszukać się żadnych
    > opracowań w sieci. Może ktoś będzie w stanie mi coś podpowiedzieć?

    a co tu opracowywać...
    tu trzeba przeczytać (i choć trochę zrozumieć ;) updf - np:
    http://www.rp.pl/prawo/doc/PODATKI2002/pdf0121.html

    skoro odliczenia od dochodu - polecam rozdział 6
    (art 26 - 26b)

    w ogóle - poszukaj na : www.rp.pl, www.infor.pl, www.podatki.pl

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-06-20 08:19:18
    Od: "Wanda" <w...@a...wox.org.NO-SPAM>

    Hej:)

    > a co tu opracowywać...
    > tu trzeba przeczytać (i choć trochę zrozumieć ;) updf - np:
    > http://www.rp.pl/prawo/doc/PODATKI2002/pdf0121.html

    ano właśnie opracować muszę:) do pracy nie mogę przecież skopiować żywcem
    ustawy a komentarz składający się z 2-3 zdań to też chyba za mało? A może
    przesadzam? Kurcze zaczynam się trochę załamywać.....:))))
    Pozdrawiam serdecznie
    Wanda

  • 4. Data: 2002-06-21 18:26:35
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

> [...]
    > ustawy a komentarz składający się z 2-3 zdań to też chyba za mało? A może
    > przesadzam? Kurcze zaczynam się trochę załamywać.....:))))

    A masz jakąś koncepcję tej pracy ? Co i o czym chcesz konkretnie pisać ? Czy
    masz tylko temat ???

    Tomek

  • 5. Data: 2002-06-21 18:55:57
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Wanda <w...@a...wox.org.NO-SPAM> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aes35v$q94$...@p...acn.pl...
> [...]
    > ustawy a komentarz składający się z 2-3 zdań to też chyba za mało? A może
    > przesadzam? Kurcze zaczynam się trochę załamywać.....:))))

    Nie załamuj się ;) Po prostu musisz cierpliwie poszukać. Oczywiście w
    www.google.com.
    Wpisuj różne hasła i odmienione słowa np. ulga, ulgi, rok 2002,
    podatek..itd.
    Ja szybko np znalazłem:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/ABC/index.html?id=20
    9