  • 1. Data: 2005-12-26 17:04:58
    Temat: wydatki na internet od stycznia, czy od marca?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Nigdzie nie mogę znależć uściślonej informacji jakie wydatki za internet
    odliczamy za 2005 rok.
    Podatek VAT na internet wszedł w marcu, a wydatki sumujemy od sycznia, czy
    od marca?
    Maria M

  • 2. Data: 2005-12-26 18:32:03
    Temat: Re: wydatki na internet od stycznia, czy od marca?
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczamy za 2005 rok.
    > Podatek VAT na internet wszedł w marcu, a wydatki sumujemy od sycznia, czy

    Re : Wystarczające "uściślenie" jest w ustawie PDoF (art. 26). Czy tam masz
    coś o VAT ? Nie masz ! A więc owa ulga "nie widzi" VAT-u, ani tym bardziej
    momentu jego wprowadzenia. Odliczasz więc od 1 stycznia 2005 r.
    AR

  • 3. Data: 2005-12-26 18:50:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mgma wrote:
> [...]
    > odliczamy za 2005 rok.
    > Podatek VAT na internet wszedł w marcu, a wydatki sumujemy od sycznia, czy

    Stycznia.
    Odliczasz kwotę na internet, a nie VAT.
    Vatowi nic do ulgi.

  • 4. Data: 2005-12-26 19:55:30
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    > odliczamy za 2005 rok.
    > Podatek VAT na internet wszedł w marcu, a wydatki sumujemy od sycznia, czy

    Pięknie dziękuję za odpowiedzi.
    Wiązałam to z Vat, bo taka była argumentacja wprowadzania tej ulgi, że jest
    to w formie rekompesaty za to, że zostaje wprowadzony ten podatek.

  • 5. Data: 2005-12-27 17:32:29
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    mgma <m...@n...pl> wrote:
    > Wiązałam to z Vat, bo taka była argumentacja wprowadzania tej ulgi, że jest
    > to w formie rekompesaty za to, że zostaje wprowadzony ten podatek.

    Rekompensata za podwyższenie rachunków za internet, które zostało
    spowodowane wprowadzeniem VAT. Ale dla konsumenta--osoby prywatnej
    VAT kompletnie nic nie znaczy. Po prostu podnieśli opłatę za sieć.

    p.