  • 1. Data: 2005-12-27 09:55:04
    Temat: Likwidacja DG
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Jakie dokumenty (formularze) należy złożyć i wjakim terminie.
    Czy wystarczy tylko zwykłe pismo ?

    Pozdrawiam
    Barysza

  • 2. Data: 2005-12-28 14:02:53
    Temat: Re: Likwidacja DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Dec 2005, barysza wrote:

    > Jakie dokumenty (formularze) należy złożyć i wjakim terminie.

    Zaprzyjaźnij się z googlem:
    http://tiny.pl/xk7j
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/advanced_search?q=likwidacja
    +OR+likwidacji+OR+likwidacj%C4%99+OR+zamkni%C4%99cie
    +OR+zamykam+OR+zamkni%C4%99ciu+group%3A*.podatki&hl=
    pl&lr=&num=100

    ...i wciśnij "szukaj" !

    > Czy wystarczy tylko zwykłe pismo ?

    "Na każdy złożony papier rejestracyjny trzeba złożyć kontrpapier" :>
    I kilka dodatkowych oczywiście (np. zawiadomienie o zamiarze
    przeprowadzenia remanentu, PRZED planowanym terminem coś dwa
    tygodnie).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-12-28 14:52:19
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > (np. zawiadomienie o zamiarze
    > przeprowadzenia remanentu, PRZED planowanym terminem coś dwa
    > tygodnie).

    A po co to? Znaczy, jesli jest taki przepis, to ok. Ale interesuje mnie
    po co kogos informowac z wyprzedzeniem o wlasnym remanencie?

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 4. Data: 2005-12-28 14:56:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Hikikomori San wrote:

    > A po co to? Znaczy, jesli jest taki przepis, to ok. Ale interesuje
    > mnie po co kogos informowac z wyprzedzeniem o wlasnym remanencie?

    Bo urzędnik może mieć humor przyjść do ciebie i popatrzeć jak robisz
    ten remanent

  • 5. Data: 2005-12-28 15:47:08
    Temat: Re: [ot] Likwidacja DG
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    jureq wrote:

    > Bo urzędnik może mieć humor przyjść do ciebie i popatrzeć jak robisz
    > ten remanent

    Ale o tym jak planuje zrobic kupe nie musze informowac? :> Dziwne...
    PRzeca moglby chciec popatrzyc (a podobno niektorych to nawet kreci ;)