  • 1. Data: 2003-03-09 17:11:52
    Temat: zakończenie DG
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    w jaki sposóbrozliczyć następującą sytuację: w listopadzie ub.roku zakupiono
    na firmę (KPiR+VAT) sam.ciężarowy. Vat odliczono, a w grudniu i styczniu
    zaksięgowano odpis amortyzacyjny. Z dniem 28.02.2003 podatnik postanowił
    zlikwidować DG.Wiem, że na koniec lutego należy zrobić remanent końcowy, ale
    czy uwzględniać w nim ten samochód? W jaki sposób rozliczyć VAT? Bardzo
    proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-03-09 18:40:29
    Temat: Re: zakończenie DG
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Jarek chwycił(a) pióro i napisał(a):
    ,
> [...]
    > postanowił zlikwidować DG.Wiem, że na koniec lutego należy zrobić
    > remanent końcowy, ale czy uwzględniać w nim ten samochód? W jaki sposób

    Ujmujesz ten samochód w remanencie likwidacyjnym (samochód istotny jest
    tylko dla VAT) w cenie rynkowej (wartość brutto) i od tej warości
    naliczasz VAT (czyli z brutto)

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!