  • 1. Data: 2004-10-20 14:29:27
    Temat: zakup w hurtowni a dzialanosc.
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

    Witam!
    mam dzialalnosc gospodarcza na ryczalcie. wpisana mam tam sprzedaz
    komputerow za pomoca internetu.
    moje pytanie czy moge zamawiac po cenach hurtowych z hurtowni podzespoly czy
    musze miec dzialanosc vatowska?

  • 2. Data: 2004-10-21 05:38:59
    Temat: Re: zakup w hurtowni a dzialanosc.
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputerow za pomoca internetu.
    > moje pytanie czy moge zamawiac po cenach hurtowych z hurtowni podzespoly

    Nie, nie musisz być VAT'owcem, żeby prowadzić działalność gospodarczą.
    :-)

    Działalność - działalnością, a VAT - VAT'em.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński