  • 1. Data: 2004-10-20 15:09:16
    Temat: zmiana miejsca prowadzenia dzialalnoci
    Od: "MaLeK" <M...@V...PL>

    witam
    Podpisalem dzis umowe o najem biura w innym miejscu , najemca podbil ja w US
    , a ja zlozylem wniosek o zmiany w zezwoleniu na dzialalnosc. Teraz pytanie

    Od kiedy uzywac nowego adresu , od dzis czy za tydzien jak odbiore
    poprawione zezwolenie , zmiana dotyczy tez kasy fiskalnej

    Jakim drukiem zawiadomic US i czy zawiadomic i swoj obecny i nowy , czy
    tylko nowy , i czy zawiadomic juz czy dopiero po odebraniu nowego
    zezwolenia.
    dzieki za pomoc

    Malek