  • 1. Data: 2006-06-20 21:03:44
    Temat: zaliczka na podatek w umowie o dzielo
    Od: e...@v...pl

    witam. czy mozna zapisem w umowie o dzielo, przerzucic obowiazek
    odprowadzenia zaliczki na podatek dochodowy ze zleceniodawcy(DG) na
    zleceniobiorce?

  • 2. Data: 2006-06-20 22:01:51
    Temat: Re: zaliczka na podatek w umowie o dzielo
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    e...@v...pl wrote:
    > witam. czy mozna zapisem w umowie o dzielo, przerzucic obowiazek
    > odprowadzenia zaliczki na podatek dochodowy ze zleceniodawcy(DG) na
    > zleceniobiorce?

    Nie.

  • 3. Data: 2006-06-21 06:36:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    e...@v...pl wrote:

    > witam. czy mozna zapisem w umowie o dzielo, przerzucic obowiazek
    > odprowadzenia zaliczki na podatek dochodowy ze zleceniodawcy(DG) na
    > zleceniobiorce?

    Odpowiedział witek. Ja tylko uzupełnię.
    Jedyny wypadek gdy zaliczkę płaci zleceniobiorca, to wykonywanie umowy
    o dzieło w ramach prowadzonej przez siebie DG. I wtedy warto to zapisać
    w umowie.

  • 4. Data: 2006-06-21 17:41:30
    Od: e...@v...pl

    jureq napisał(a):

    > Odpowiedział witek. Ja tylko uzupełnię.
    > Jedyny wypadek gdy zaliczkę płaci zleceniobiorca, to wykonywanie umowy
    > o dzieło w ramach prowadzonej przez siebie DG. I wtedy warto to zapisać
    > w umowie.

    dzieki