  • 1. Data: 2002-01-15 12:46:22
    Temat: zatrudnienie ojca ?
    Od: "Kosmo" <n...@b...onet.pl>

    Witam,

    Prowadzę działalność ( PKPiR ) i mam pytanie czy mogę zatrudnić swojego ojca
    i czy koszt jego wynagrodzenia jest moim kosztem uzyskania ?

    Romek

  • 2. Data: 2002-01-15 21:56:53
    Temat: Re: zatrudnienie ojca ?
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Kosmo wrote:

    > Witam,
    >
    > Prowadzę działalność ( PKPiR ) i mam pytanie czy mogę zatrudnić swojego
    > ojca i czy koszt jego wynagrodzenia jest moim kosztem uzyskania ?
    Możesz zatrudnić a jego wynagrodzenie i wszystkie z nim związane koszty są
    dla Ciebie KUP.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-20 21:00:22
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Prowadzę działalność ( PKPiR ) i mam pytanie czy mogę zatrudnić
    swojego ojca

    Tak.

    > i czy koszt jego wynagrodzenia jest moim kosztem uzyskania ?

    Tak.

    Art.23 ust.1 pkt.10 updof wyklucza wynagrodzenie jako KUP tylko w
    przypadku zatrudnienia współmałżonka lub małoletnich dzieci.

    CEZ