  • 1. Data: 2003-12-10 19:25:50
    Temat: zgłoszenie wymiany dowodu
    Od: "MAROL" <m...@o...pl>

    Witam
    Czy istnieje jakiś przepis nakazujący zgłosić do urzedu skarbowego fakt
    wymiany dowodu osobistego.
    Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-12-10 19:57:01
    Temat: Re: zgłoszenie wymiany dowodu
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "MAROL" <m...@o...pl> wrote in message news:br7s01$4co$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Czy istnieje jakiś przepis nakazujący zgłosić do urzedu skarbowego fakt
    > wymiany dowodu osobistego.
    > Czy to prawda?

    czy wyście powariowali.
    przyczytaj sobie grupe, pare dni wczesniej

  • 3. Data: 2003-12-10 20:08:47
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MAROL" naskrobał:
    > Witam
    > Czy istnieje jakiś przepis nakazujący zgłosić do urzedu skarbowego fakt
    > wymiany dowodu osobistego.
    > Czy to prawda?

    Art. 9.

    1. Podatnicy mają obowiązek aktualizowania danych objętych zgłoszeniem
    identyfikacyjnym przez dokonanie zgłoszenia aktualizacyjnego do właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego określonego w art. 4:

    1) wymienieni w art. 6 ust. 1 - nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w
    którym nastąpiła zmiana danych,

    2) wymienieni w art. 6 ust. 2-7 - nie później niż w terminie 30 dni od dnia,
    w którym nastąpiła zmiana danych, z zastrzeżeniem ust. 1a,

    3) wymienieni w art. 6 ust. 8 - wraz ze złożeniem pierwszej w roku
    podatkowym deklaracji podatkowej lub w terminie dokonania pierwszej w roku
    podatkowym wpłaty podatku.

    Do osób fizycznych nie prowadzących działalności odnosi się pkt 2. Zmiany
    dotyczą: nazwiska, numeru dowodu, adresu zamieszkania

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 4. Data: 2003-12-11 07:42:14
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    W ubiegłym tygodniu był artykuł w Rzeczpospolitej na 1 stronie pt. OBOWIĄZEK
    OBYWATELI czy nieporozumienie Kto nie zawiadomi urzędu skarbowego o
    wymienie dowodu os. naraża się na rzywne
    TH

  • 5. Data: 2003-12-11 11:19:03
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik MAROL m...@o...pl ...

    > Witam
    > Czy istnieje jakiś przepis nakazujący zgłosić do urzedu skarbowego fakt
    > wymiany dowodu osobistego.
    > Czy to prawda?

    Jest wyjaśnienie na www.mf.gov.pl

    Musisz, aczkolwiek trochę spokoju, nie słyszałem o przypadku w którym US
    dał karę komuś za niezaktualizowanie dowodu, mało tego, w wielu USach nr
    dowodu jest tez często aktualizowany automatycznie przy okazji sprawdzania
    zgodności danych na lini US - CENTRALNA BAZA PESEL.
    Jak komuś nie po drodze do urzędu to zawsze można złożyc aktualizację NIP
    razem z zeznaniem.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Wątroba była cały dzień śledziona