  • 1. Data: 2003-12-10 17:49:00
    Temat: sprzedaz przez intrnet
    Od: Krecik <d...@g...pl>

    Witam,

    Chcialbym sprzedawac przez internet oprogramowanie (zbior wlasnych
    programow na plytce CD). Zainteresowanie nie jest duze (kilkadziesiat
    osob), a jeden egzemplarz bedzie kosztowal okolo 20-30$. Nie planuje
    sprzedazy w Polsce.

    I tu moje pytanie - czy od takiej sprzedazy trzeba placic podatek? Dla
    mnie to nie problem, nawet chetnie zaplace, ale nie mam zielonego
    pojecia jak to formalnie zalatwic. Nie mam firmy, jestem samodzielnym
    autorem tego, co chce sprzedawac i bedzie to po prostu wypalona plytka z
    moimi programami.

    Pytanie numer dwa - czy jak pojde do US i rzuce takim pytaniem, to ktos
    mi na nie odpowie, czy zostane odeslany do literatury/do prawnika po
    porade prawna??

    Serdecznie Pozdrawiam i dziekuje za czas,
    K.

  • 2. Data: 2003-12-11 14:32:22
    Temat: Re: sprzedaz przez intrnet
    Od: "Darek" <d...@m...org>

    Uzytkownik "Krecik" <d...@g...pl> napisal w wiadomosci

    Polecam lekture: http://mforum.biz/viewthread.php?FID=2&TID=1306

    --
    Pozdrawiam,
    Darek

  • 3. Data: 2003-12-11 16:47:03
    Od: Krecik <d...@g...pl>

    Darek wrote:

    > Polecam lekture: http://mforum.biz/viewthread.php?FID=2&TID=1306

    Ok. przeczytalem, i tu moje nastepne pytanie - czy dobrze zrozumialem ze
    rowniez i mnie w tym przypadku rejestr PCC moze uchronic od zakladania
    dzialalnosci gospodarczej i pozwoli byc nadal w zgodzie z prawem?

    Pozdrawiam,
    K.