  • 1. Data: 2003-12-10 20:00:41
    Temat: Wyposazenie
    Od: "Andrzej" <a...@a...eu.org>

    Witam wszystkich!

    Prowadze mala dzialalnosc gospodarcza od dwoch lat. Przez ten czas nakupilo
    sie troche sprzetu komputerowego na przyklad, ktory nie jest przechowywany w
    siedzibie, bo np. uzywam go w domu. Pare rzeczy nieopatrznie tez
    sprzedalem... Ostatnio ktos mnie uswiadomil, ze to moze byc pewnym problemem
    w razie kontroli.

    Chcialbym sie wiec zapytac, moze ktos mi podpowie:

    - czy majac wpisane w miejsce wykonywania dzialalnosci cala Polske i
    zagranice musze miec caly sprzet, ktory wliczylem w koszta, w
    siedzibie/oddzialach (tych i tak nie posiadam)

    - jaki mam czas na przywiezienie tych rzeczy w razie kontroli US? Poza tymi
    kilkoma, ktore nieopatrznie sprzedalem, wszystkie da sie 'zorganizowac' tego
    samego dnia praktycznie. Prawie wszystko, bo kilka rzeczy uzywa moj syn
    studiujacy w innym miescie

    - czy taki sprzet moge kiedys bezpiecznie sprzedac bez faktury? Po jakim
    czasie? Jak to zrobic?

    - przeciez rzecz moze sie 'zepsuc' i musze ja wyrzucic, jak to zorganizowac?

    - co trzeba wpisywac do ewidencji wyposazenia? W zasadzie nic tam nigdy nie
    wpisywalem. Czy to cos pomoze w mojej sprawie?

    Jak z tego wybrnac? Chetnie pozbylbym sie problemu z tymi rzeczami, ktore
    juz uplynnilem, a moze kilka rzeczy ktore uzywam w domu lub ktore ma moj syn
    tez bym chetnie 'wyprowadzil' z firmy... Dziekuje za wszystkie rady. Bede
    tez wdzieczny
    za jakies lacza, gdzie moge o tym wszystkim poczytac.

    Andrzej