  • 1. Data: 2004-02-01 19:13:53
    Temat: zly PIT-11
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Dostalem od pracodawcy zly PIT- 11 za 2003 rok - w wersji 10, a nie 11. Obie
    wersje róznia sie dosc powaznie ukladem pól.
    Wg mnie pracodawca nie dopelnil obowiazku dostarczenia do 31 stycznia
    prawidlowego PIT-11. Juz nie zdazy. Poniewaz mam z nim na pienku,
    zastanawiam sie czy na powyzszej podstawie moge mu wybrac jaja mówiac
    kolokwialnie.

    Jakies sugestie macie?

    --
    SQLwysyn

  • 2. Data: 2004-02-02 13:07:59
    Temat: Re: zly PIT-11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    > prawidlowego PIT-11. Juz nie zdazy. Poniewaz mam z nim na pienku,
    > zastanawiam sie czy na powyzszej podstawie moge mu wybrac jaja mówiac

    Zadzwon do milejk Pani w US ktora rozlicza twoj PIT i zapytaj, czy to
    problem...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-02 13:25:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:
> [...]
    Idź z tym do US jak sie nie boisz że Cie zabija śmiechem.

    Zmienić nastawienie do świata?

    > Zadzwon do milejk Pani w US ktora rozlicza twoj PIT i zapytaj, czy to
    > problem...

    To nie jest problem.
    Jeżeli PIT jest na starym druku to mozna pracodawcy zwrócic uwage i
    zażądać poprawnego. Ale nie znaczy to że sie PITa nie otrzymało.
    Błędy formalne nic tu nie zmieniają.

    Kiedy US sie zorientuje to wysle do pracodawcy wezwanie do złożenia PITa
    na poprawnych druku jako korektę. Pracodawca poprawi i po sprawie.
    Żadnych konsekwencji nie będzie.
    PIT na nieaktualnym druku pozostaje ad acta i liczy sie jego wpływ do
    US. To samo dotyczy pracownika. Dostał. Nawet jeżeli z błędami, to dostał.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-02 13:50:26
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    Poniewaz mam z nim na pienku,
    > zastanawiam sie czy na powyzszej podstawie moge mu wybrac jaja mówiac
    > kolokwialnie.
    >
    > Jakies sugestie macie?

    masz niezbity i ciezkiego kalibru dowod w rece
    pracodawca moze stracic wszystko i pograzyc sie finansowo na dlugie lata,
    moze i pokolenia
    pewnym, ze bez wiezienia sie nie obejdzie...10 lat odsiadki minimum, a kto
    wie moze i dozywocie
    dla ciebie zas to wielka szansa, mozesz uzyskac wielomilionowe odszkodowanie
    nie strac jej
    do dziela...

    dana

    p.s. nie dziwi fakt ze pracodawca pozbyl sie takiego pokroju pracownika

  • 5. Data: 2004-02-02 13:55:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "danuta" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dana
    >
    > p.s. nie dziwi fakt ze pracodawca pozbyl sie takiego pokroju pracownika

    Oj, dana, dana. Glupias kochana...
    Jesli pracodawca zrobil ci swinstwo, naturalnym odruchem jest odplacenie
    pieknym za nadobne przy mozliwej okazji.

    --
    SQLwysyn

  • 6. Data: 2004-02-02 17:29:24
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "danuta" <d...@w...pl> napisał
    nie dziwi fakt ze pracodawca pozbyl sie takiego pokroju pracownika
    Re : ... który dłuuuuugo będzie szukał nowej pracy (regułą jest zasięganie
    ustnych opinii o pracowniku u jego byłego pracodawcy).
    AR

  • 7. Data: 2004-02-02 18:37:12
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    > Oj, dana, dana. Glupias kochana
    ja glupia, pracodawca glupi, wszyscy glupi na tym swiecie
    jeden madry sie znalazl SQLwysyn
    oj biednys ty sam w tej swojej madrosci

    dana