  • 1. Data: 2004-02-01 16:32:00
    Temat: skladka zdrowotna odliczana
    Od: "michal" <d...@d...pl>

    Witam wszystkich
    przyglądam się pitom za 2003 rok i nasunęło się mi pytanie : w jakiej
    wysokości w rozliczeniu rocznym należy odliczyć składkę zdrowotną za 12.2003
    zapłaconą w styczniu 2004 - czy 8 % czy 7,75 % ?
    pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-02-01 17:46:23
    Temat: Re: skladka zdrowotna odliczana
    Od: "michal" <d...@d...pl>

    Użytkownik "michal" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    12.2003
    > zapłaconą w styczniu 2004 - czy 8 % czy 7,75 % ?

    przepraszam pokręciłam, przecież składka za grudzień 2002 (a nie 2003) była
    w wyskości 7,75 czyli nie ma co zmniejszać

    pozdrawiam
    Marta

  • 3. Data: 2004-02-01 17:47:26
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym michal napisał(a):
    > przepraszam pokręciłam, przecież składka za grudzień 2002 (a nie 2003)
    > była w wyskości 7,75 czyli nie ma co zmniejszać

    Jak zapłaciłeś w tym roku to nie uwzgledniasz w rozliczeniu za 2003r.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13