  • 1. Data: 2002-05-20 19:54:34
    Temat: zmian w planie kont w zw. ze zmiana ustawy o rachunkowosci
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam mala sp. z o.o. troszke handlu i troszke uslug, bez eksportu i importu,
    zastanawiam sie czy w przypadku takiej malej firemki trzeba bylo zmianac cos
    w planie kont od 01-01-2002?
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-05-21 11:32:35
    Od: "Marek_M" <m...@i...com.pl>

    Podałaś za mało informacji aby można kompetentnie odpowiedzieć. To zależy
    jaki masz ZPK. Jeżeli w swojej dotychczasowej postaci będzie w stanie
    sprostać wszelkim wymaganiom noweli ustawy to może być. Jednakże bez
    poznania Twojego ZPK nie można udzielić odpowiedzi. Chociaż ze względu na
    znaczną ilość zmian podejrzewam iż konieczne będą zmiany (może się okazać że
    drobne)
    mac

  • 3. Data: 2002-06-05 08:24:32
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Ksiegowosc jest prowadzona od 4 lat w programie Symfonia i ZPK jest
    sporzadzony przez ten program. Z nowym rokiem aktualizowalam ten program,
    ale nie zauwazylam zeby cos sie zmienilo w palnie kont.