  • 11. Data: 2005-03-01 10:44:54
    Temat: Re: zus
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Wydadzą decyzję że podlegałeś ubezpieczeniom przez cały czas.
    > I to Ty będzie udowadniał że nie prowadziłeś działalności.
    > Potrafisz?

    No tak, zapomniałem że w zusie istnieje reguła "domniemania winności".

  • 12. Data: 2005-03-01 10:52:31
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Bozoo" <...@...com> napisał w wiadomości

    > No tak, zapomniałem że w zusie istnieje reguła "domniemania winności".

    Dziwisz się, jak ludziska mają takie pomysły jak Ty?

  • 13. Data: 2005-03-01 11:13:28
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Dziwisz się, jak ludziska mają takie pomysły jak Ty?

    Dziwisz się, skoro "ubezpieczenie" kosztuje mnie połowę kontraktu?

  • 14. Data: 2005-03-01 18:47:22
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2005 12:13:28 +0100, Bozoo napisał(a):

    > Dziwisz się, skoro "ubezpieczenie" kosztuje mnie połowę kontraktu?

    To pie[censored] taki kontrakt

    --
    Mieczysław
    ----

  • 15. Data: 2005-03-01 22:59:57
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Dziwisz się, skoro "ubezpieczenie" kosztuje mnie połowę kontraktu?

    Założyłeś własną działalność dla 1400 zł brutto miesięcznie?
    Wiedząc że 700 oddasz ZUS-owi?

    Kiepsko negocjowałeś....

  • 16. Data: 2005-03-02 07:58:12
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Założyłeś własną działalność dla 1400 zł brutto miesięcznie?
    > Wiedząc że 700 oddasz ZUS-owi?
    > Kiepsko negocjowałeś....
    Do Ciebie oraz do Mieczysława: Już pisałem, że syty głodnego nie zrozumie.
    A co, miałem siedzieć po studiach jako bezrobotny? Bez prawa do zasiłku??
    Lepsze to niż nic!
    A negocjacja wyglądała tak, że kontrakt na stół, chcesz to załóż działalność
    i podpisuj, a nie - to mamy cały korytarz chętnych.

  • 17. Data: 2005-03-02 08:26:45
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Do Ciebie oraz do Mieczysława: Już pisałem, że syty głodnego nie zrozumie.
    > A co, miałem siedzieć po studiach jako bezrobotny? Bez prawa do zasiłku??
    > Lepsze to niż nic!

    To tego się trzymaj i nie kombinuj, bo będziesz musiał za jakiś czas do tego
    kontraktu dokładać.