  • 1. Data: 2005-02-28 15:19:04
    Temat: Remontowe-notariusz
    Od: "pitoman" <s...@i...pl>

    Witam
    Osoba która kupiła mieszkanie w 2004 r, była u notariusza przepisac akt
    własnosci na siebie i dostała rachunek na kwote 2478zł.
    Czy mozna ta kwote odliczyc jako wydatki na remont i modernizacje mieszkania?
    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-28 23:51:18
    Temat: Re: Remontowe-notariusz
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "pitoman" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > własnosci na siebie i dostała rachunek na kwote 2478zł.
    > Czy mozna ta kwote odliczyc jako wydatki na remont i modernizacje

    Powiedz że żartujesz?

  • 3. Data: 2005-03-01 08:40:05
    Od: "pitoman" <s...@i...pl>

    > mieszkania?
    >
    > Powiedz że żartujesz?

    Dlaczego?-1 marzec to nie 1 kwiecien:)
    Ale juz sie dowiedziałem: mozna odliczyc tylko jezeli kupiłem mieszkanie od np.
    dewelopera, firmy budujacej nowe mieszkania. Jezeli tak jak np. ja zapytałem
    (kupno od os. fizycznej) to nie mozna odliczyc tego wydatku.

  • 4. Data: 2005-03-01 09:21:45
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Dlaczego?-1 marzec to nie 1 kwiecien:)
    > Ale juz sie dowiedziałem: mozna odliczyc tylko jezeli kupiłem mieszkanie
    od np.
    > dewelopera, firmy budujacej nowe mieszkania.

    W uldze remontowej rachunek od notariusza?
    Z byka spadłeś?