  • 1. Data: 2004-05-25 08:57:46
    Temat: zwrot Vat podróżnym
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    Witam.
    Mam taki problem. Dokonujemy zwrotu podatku Vat podróżnym.
    Czy w momencie zwrotu vatu podróżnemu należy go "przeprowadzić" przez kasę
    fskalną, czy nie.
    Byłabym wdzięczna oczywiście za podanie również podstawy prawnej.

    Dziękuję z góry
    --
    Anna Zielińska

  • 2. Data: 2004-05-25 11:33:03
    Temat: Re: zwrot Vat podróżnym
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

> [...]
    > fskalną, czy nie.
    > Byłabym wdzięczna oczywiście za podanie również podstawy prawnej.
    Ciekawe jak to sobie wyobrażasz? Zwrot VAT to wypłata z kasy przecież
    więc jeśli chcesz jakiś dokument wystawiać to KW.
    Na kasie fiskalnej sprzedajesz to co idzie potem na "zielony" i paragon do
    tego "zielonego"
    dołączasz, ale to chyba wiesz...
    Art. 126 - 130

    Piotrek.

  • 3. Data: 2004-05-25 11:50:20
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    >Ciekawe jak to sobie wyobrażasz?

    otóż właśnie sobie nie wyobrażam. Ale odmiennego zdania jest pracownik
    sprzedaży, ktory dokonuje zwrotu vat podróżnym i nie mogę jej przekonać do
    swoich racji. Chciałam się upewnić, że mam rację albo poznać podstawę
    prawną, ze tak nie jest.

    > Na kasie fiskalnej sprzedajesz to co idzie potem na "zielony" i paragon do
    > tego "zielonego"
    > dołączasz, ale to chyba wiesz...
    > Art. 126 - 130

    wiem, wiem.

    Teraz tylko musze przekonać koleżankę z Działu Sprzedaży, żeby robiła jak
    należy (a nie będzie latwo).

    Dziękuję bardzo za pomoc
    Anna Zielińska