  • 1. Data: 2002-11-05 18:18:13
    Temat: Rejestr VAT
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Witam
    Występuje u mnie sprzedaż opodatkowana podatkiem VAT poniżej 22%. Aby
    wykazać w deklaracji VAT-7 kwotę do zwrotu muszę spełniać dwa warunku. Moje
    pytanie dotyczy drugiego, nowego warunku, mianowicie mogę odliczyć VAT tylko
    z faktur, które w całości uregulowałam. Czy w związku z tym mam zmieniać
    rejestr VAT faktur zakupu, czy poprostu dołączyć wykaz niezapłaconych przeze
    mnie faktur?
    Pozdrawiam
    Małgosia B.

  • 2. Data: 2002-11-05 19:16:26
    Temat: Re: Rejestr VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    warunku. Moje
    > pytanie dotyczy drugiego, nowego warunku, mianowicie mogę odliczyć

    Odliczyć możesz bez zapłaty.
    Warunek zapłaty dotyczy tylko zwrotu.

    Czy w związku z tym mam zmieniać
    > rejestr VAT faktur zakupu, czy poprostu dołączyć wykaz
    niezapłaconych przeze
    > mnie faktur?

    Rejestr zostaw w spokoju.
    Wykaż tylko odpowiednią kwotę

> [...]