    From: "Megan" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rejestr VAT
    Date: Tue, 5 Nov 2002 19:18:13 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@real.msi.pl

    Witam
    Występuje u mnie sprzedaż opodatkowana podatkiem VAT poniżej 22%. Aby
    wykazać w deklaracji VAT-7 kwotę do zwrotu muszę spełniać dwa warunku. Moje
    pytanie dotyczy drugiego, nowego warunku, mianowicie mogę odliczyć VAT tylko
    z faktur, które w całości uregulowałam. Czy w związku z tym mam zmieniać
    rejestr VAT faktur zakupu, czy poprostu dołączyć wykaz niezapłaconych przeze
    mnie faktur?
    Pozdrawiam
    Małgosia B.