  • 1. Data: 2006-10-09 17:21:34
    Temat: Rejestracja produktu medycznego - VAT 7%
    Od: e...@e...pl

    Witam Panstwa serdecznie. Jestem wspólwlascicielem firmy
    zajmujacej sie produkcja mebli tapicerowanych. Aktualnie planujemy
    wprowadzic do obrotu stoly do masazu (skladane). Interesuje nas
    wiec kwestia rejestracji produktów medycznych, tak, aby byla
    mozliwa sprzedaz z VATem 7%. Mimo dlugiego posiedzenia z google, jak
    równiez z innymi zródlami, wizyty na Politechnice gdzie podobno
    powinni miec normy na wszystko (na takie stoly jakie chcemy
    produkowac norma nie istnieje) nie udalo mi sie odszukac sposobu
    jak to zalatwic.

    Czy orientujecie sie Panstwo jak ugryzc taki temat ?
    Czy sa moze firmy które swiadcza tego rodzaju kompleksowe uslugi
    i jesli tak to jak je odszukac i jakie moga byc przyblizone koszta
    takiej uslugi ?

    Jesli natomiast robic to samemu to gdzie zaczac, jak zdobyc
    odpowiednia dokumentacje i do jakiej instytucji zglosic sie w celu
    uzyskania odpowiednich informacji ?

    Serdecznie dziekuje za wszystkie informacje.

    --
    Z powazaniem
    EXPROMO