  • 1. Data: 2005-01-18 17:08:18
    Temat: Remanent w budwonictwie! Pilne!
    Od: "Paweł R" <p...@p...onet.pl>

    Witam!
    Prowadzę PKPiR i wykonuję usługi budowlane do których sam kupuję materiały.
    Faktury wystawiam tylko na wykonanie usługi, a nie na sprzedaż materiałów.Na
    wykonanie w przyszłości robót budwolanych otrzymuję zaliczki od klientów.
    Mój problem sprowadza się do wyceny remanentu końcowego. W rozporządzeniu do
    PKPiR wyczytałem, że w remanent wlicza się roboty w toku!!! Ale nigdzie nie
    jest dokładnie napisane, czy roboty w toku to wartość zaliczek, czy tylko
    materiałów a może materiały plus wartość włożonej pracy. Oczywiście posiadam
    pracowników.
    Paweł R